Gå til innhold

Alder forskjell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såå.. jeg møtt en dude fra nettet og han ville så klart ha sex, sugde han og mens han skule pule meg så spurte han en del, som hvor gammel er du.. hvilken skole går du på osv.. så sa jeg jeg var 20 så ble han veldig tankefull.. så sa han at han ikke kan gjøre det, at han må dra. Fordi han får dårlig samvittighet.. det sto på profilen min jeg var 20 liksom, så sa jeg det til han så sa han at.. han ikke tenkte så mye på det, men at han vil ikke pule meg fordi da kommer han til å tenke på det lenge så han gidder ikke det. Sa det var helt greit så dro han.. men syns det var rart siden han sa han var 23 🤔 hva tenker dere, hva var egt grunnen han ikke ville? 

Anonymkode: 6ab4e...37a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 års forskjell er jo ikke mye, så er nok ikke aldersforskjellen. Kanskje han fikk kalde føtter? 

Anonymkode: 5baa5...e0c

Skrevet

20 og 23? Det er kanskje den mest vanlige aldersforskjellen som finnes. Jeg tipper han fikk akutt prestasjonsangst.

Anonymkode: 432ec...4b2

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

20 og 23? Det er kanskje den mest vanlige aldersforskjellen som finnes. Jeg tipper han fikk akutt prestasjonsangst.

Anonymkode: 432ec...4b2

Og jeg tipper at han ikke var overbevist om at hun egentlig var gammel nok..

Anonymkode: 155c5...45e

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ser du ung ut for alderen ? Kanskje han trodde du var yngre enn det du sa ?

For 3 år er ingen alderforskjell.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

men at han vil ikke pule meg fordi da kommer han til å tenke på det lenge så han gidder ikke det.

Haha, det må være toppen av latskap😂😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...