Mills Skrevet 4. september 2002 #1 Skrevet 4. september 2002 Hei, jeg skal om 6 måneder bli Mamma for første gang, en koselig greie. Nå kjenner jeg at jeg har lyst å strikke noe, men akk jeg er ganske fjern på det området, jeg har via internett lært meg å legge opp, og jeg kan fra før av strikke rett og vrang. Er det håp, kan noen forklare meg hvordan ett teppe er strikket :oops: og hvordan jeg kan sette igang
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2002 #2 Skrevet 5. september 2002 Hei Mills! Jeg strikket et teppe til datteren min etter at hun var født, men det er nå blitt brukt. Jeg strikket firkanter i klare farger. Rødt, gult, grønt og blått. Noen firkanter fikk striper med de forskjellige fargene blandet. Jeg lagde 25 lapper og heklet dem sammen med blått. Men det er ingenting i veien for å sy dem sammen. Jeg kan heller ikke noe særlig mer i strikking enn deg, men dette var enkelt. Lykke til med baby prosjektet. Sølvi
Gjest Mills (ikke logget inn) Skrevet 5. september 2002 #3 Skrevet 5. september 2002 Ja det var lurt, tusen takk for en kjempegod ide, det skal jeg jammen gjøre. Takk takk :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå