Gå til innhold

Hadde sex på første date. Er løpet kjørt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde ons første gang med han jeg har vært sammen med i 5 år, så nei det er ikke kjørt.

Anonymkode: 1dffe...1ed

Videoannonse
Annonse
Gjest Familytree
Skrevet

Holdt de hender under sex? Det er superelskende, men du bør spørre ham om han er interessert i å ha et forhold.

Skrevet

Det handler sjeldent om hvor raskt man har sex. Mer om hvem man møter. Det er åpenbart en del playere der ute, men de fleste vil ikke se på tidlig sex som noen dealbreaker for et eventuelt forhold. Jeg har stort sett hatt sex tidlig, og jeg ser selvsagt ikke noe annerledes på henne av den grunn. Det er tiltrekning, kjemi, vi liker hverandre, og vi gir etter for våre lyster. Ingenting galt i det. Det er forresten veldig interessant hvor forskjellig man ser på kjønn her. Dersom en mann mister interessen etter sex er han en en player og en drittsekk, mens dersom en kvinne mister interessen etter sex er det fordi han var dårlig i senga. 

• Liker 2
Gjest bienvilleparish
Skrevet

Ikke hvis det er rette mannen. 

Skrevet
På 6.10.2019 den 21.27, AnonymBruker skrev:

Er nok lurt å vente litt mer da sånn generelt. La forventningene og forelskelsen bygge seg opp først. Sex med en gang kan gjøre at en mann ikke blir forelska, i følge vitenskapen.

Men samma det da, liker han deg så blir det garantert mer

Anonymkode: e85fd...54b

Gjelder dette både menn og kvinner? 

Skrevet

Hvor tidlig man har sex definerer ingenting forhold til om løpet er kjørt eller ikke. Hvis en dame hadde hatt sex med meg på første date fordi kjemien mellom oss var "elektrisk" så hadde ikke det vært noen dealbreaker, eller gjort at jeg hadde tenkt at hun var lett på tråden. Jeg håper heller ikke hun hadde tenkt at jeg var det.

Jeg kunne derimot blitt litt skeptisk dersom kjemien egentlig ikke var der, men hun likevel hadde hatt sex med meg. Det kunne vært et potensielt rødt flagg.

Men så lenge jeg hadde følt den kjemien som du beskriver mellom hverandre, hadde jeg selvfølgelig ønsket å hatt videre kontakt med dama.

Anonymkode: b6414...530

Skrevet

Mann her.

Man burde ha sex fort som mulig, er vel ikke noe vits i å fortsette å date hvis d ikke funker i senga. Skuffende å bruke flere dater på å vente på å ha dårlig sex. Bedre å finne d ut med en gang,

Anonymkode: 47077...4b5

Skrevet
På 12.10.2019 den 9.30, Sphere skrev:

Det handler sjeldent om hvor raskt man har sex. Mer om hvem man møter. Det er åpenbart en del playere der ute, men de fleste vil ikke se på tidlig sex som noen dealbreaker for et eventuelt forhold. Jeg har stort sett hatt sex tidlig, og jeg ser selvsagt ikke noe annerledes på henne av den grunn. Det er tiltrekning, kjemi, vi liker hverandre, og vi gir etter for våre lyster. Ingenting galt i det. Det er forresten veldig interessant hvor forskjellig man ser på kjønn her. Dersom en mann mister interessen etter sex er han en en player og en drittsekk, mens dersom en kvinne mister interessen etter sex er det fordi han var dårlig i senga. 

Haha, sant. Sannheten er vel at d går begge veier. En mann kommer alltid tilbake til er digg ligg. Og er plenty av kvinner som ikke er særlig gode i senga.

Anonymkode: 47077...4b5

• Liker 1
Skrevet

:klo:

Alternativene her, ts, er egentlig bare to:

1. det gjør ingen forskjell. De fleste dater ender ikke i forhold, og kanskje gjør ikke deres det heller. Men det endte i god sex. Eller det begynte med god sex. Uansett: ting er moro så lenge de varer. Noe som er hele poenget.

2. Daten din viser seg å være en forhistorisk levning som mener damer som har sex på første date er horer. Det samme gjelder selvsagt ikke menn. De er vinnere. Du slipper unna et scenario som kunne endt med masse dater og til slutt et forhold (eller gud forby du kumme ha fått barn med!) med en komplett idiot. Klapp deg selv på skulderen.

Anonymkode: ff6f6...26a

• Liker 1
Skrevet
På 6.10.2019 den 21.20, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle på date med en jeg har snakket med i noen mnd. Vi endte opp med å ha sex veldig raskt (innen en halvtime etter vi møttes 😂). Vi hadde veldig god kjemi for å si det sånn 😜 Jeg har aldri i mitt liv harr sex så raskt med noen, men det føltes fint og riktig. Sexen var skikkelig bra og han var så utrolig kjærlig med meg, mye kosing, øyekontakt, holde hender, vi holdt på i mange mange timer. Vi gjorde det samme de to påfølgende dagene.

Etter de tre dagene skulle han reise bort med jobben og så skulle jeg på ferie, så vi ses ikke på noen uker. Vi bor et stykke fra hverandre så det må planlegges hvis vi skal ses. Den siste uken har vi hatt litt kontakt på snap og messenger, men noen dager har jeg ikke hørt noe. Han sier han gleder seg veldig til neste gang vi ses igjen.

Det jeg lurer på her er om jeg har «ødelagt» ting ved å ha sex så fort? Kan jeg forvente at han er en såkalt player? Jeg er så dårlig på dette med dating 🤔 Det er ikke verdens undergang for meg om vi bare møtes for sex en periode, men er det noen sjans for at det kan utvikle seg til et forhold? Er det noen som har startet et forhold på den måten?

Hører gjerne fra både kvinner og menn 😊

Anonymkode: 1e9aa...994

Ganske så stor sannsynlighet for at han er en player. De færreste ikke-players har sex etter 30 min. Men så lenge det er ok for deg så er det jo bare å kjøre på, men smart å ikke ha ubeskyttet sex lol. Mange tinder menn er ivrige etter fitte både i Norge og på ferier,og kan lett bli alskens gonore, Hiv og dritt av sånn atferd. 

Anonymkode: f1f26...cb3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...