Gå til innhold

Hadde sex på første date. Er løpet kjørt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle på date med en jeg har snakket med i noen mnd. Vi endte opp med å ha sex veldig raskt (innen en halvtime etter vi møttes 😂). Vi hadde veldig god kjemi for å si det sånn 😜 Jeg har aldri i mitt liv harr sex så raskt med noen, men det føltes fint og riktig. Sexen var skikkelig bra og han var så utrolig kjærlig med meg, mye kosing, øyekontakt, holde hender, vi holdt på i mange mange timer. Vi gjorde det samme de to påfølgende dagene.

Etter de tre dagene skulle han reise bort med jobben og så skulle jeg på ferie, så vi ses ikke på noen uker. Vi bor et stykke fra hverandre så det må planlegges hvis vi skal ses. Den siste uken har vi hatt litt kontakt på snap og messenger, men noen dager har jeg ikke hørt noe. Han sier han gleder seg veldig til neste gang vi ses igjen.

Det jeg lurer på her er om jeg har «ødelagt» ting ved å ha sex så fort? Kan jeg forvente at han er en såkalt player? Jeg er så dårlig på dette med dating 🤔 Det er ikke verdens undergang for meg om vi bare møtes for sex en periode, men er det noen sjans for at det kan utvikle seg til et forhold? Er det noen som har startet et forhold på den måten?

Hører gjerne fra både kvinner og menn 😊

Anonymkode: 1e9aa...994

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle på date med en jeg har snakket med i noen mnd. Vi endte opp med å ha sex veldig raskt (innen en halvtime etter vi møttes 😂). Vi hadde veldig god kjemi for å si det sånn 😜 Jeg har aldri i mitt liv harr sex så raskt med noen, men det føltes fint og riktig. Sexen var skikkelig bra og han var så utrolig kjærlig med meg, mye kosing, øyekontakt, holde hender, vi holdt på i mange mange timer. Vi gjorde det samme de to påfølgende dagene.

Etter de tre dagene skulle han reise bort med jobben og så skulle jeg på ferie, så vi ses ikke på noen uker. Vi bor et stykke fra hverandre så det må planlegges hvis vi skal ses. Den siste uken har vi hatt litt kontakt på snap og messenger, men noen dager har jeg ikke hørt noe. Han sier han gleder seg veldig til neste gang vi ses igjen.

Det jeg lurer på her er om jeg har «ødelagt» ting ved å ha sex så fort? Kan jeg forvente at han er en såkalt player? Jeg er så dårlig på dette med dating 🤔 Det er ikke verdens undergang for meg om vi bare møtes for sex en periode, men er det noen sjans for at det kan utvikle seg til et forhold? Er det noen som har startet et forhold på den måten?

Hører gjerne fra både kvinner og menn 😊

Spør han! Virker jo som han er interessert 

Anonymkode: 33e69...b2d

Skrevet

Er nok lurt å vente litt mer da sånn generelt. La forventningene og forelskelsen bygge seg opp først. Sex med en gang kan gjøre at en mann ikke blir forelska, i følge vitenskapen.

Men samma det da, liker han deg så blir det garantert mer

Anonymkode: e85fd...54b

Skrevet

Ja, det er ødelagt. Tror du at du får et forhold med denne fyren når du knuller han ved første anledning? :scorpis:

Anonymkode: 662c5...87f

Skrevet

Uansett hva må du jo bare vente å se hva som skjer? Det hadde kanskje vært lurt å vente et par timer, men det behøver ikke bety at det er over. Drit i å spekulere i sånt.

Anonymkode: 6d9a6...54c

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det er ødelagt. Tror du at du får et forhold med denne fyren når du knuller han ved første anledning? :scorpis:

Anonymkode: 662c5...87f

Selvfølgelig kan hun få et forhold med ham!

Anonymkode: b37a3...bf7

• Liker 6
Skrevet

Har alltid sex på første date, noen ganger går det bra andre ikke.

Anonymkode: 50144...fc0

• Liker 2
Skrevet

Jeg har hatt sex på første date én gang - vi er nå gift, har tre barn osv osv. Det gikk mao helt superfint her! 

Anonymkode: 15ade...f66

• Liker 12
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har hatt sex på første date én gang - vi er nå gift, har tre barn osv osv. Det gikk mao helt superfint her! 

Anonymkode: 15ade...f66

det gjorde vi også. like greit å finne ut om man passer sammen seksuelt tidlig

• Liker 1
Skrevet

Har endt opp slik to ganger, fra vennskap (sex) til forhold.😊

Anonymkode: f56ec...798

• Liker 1
Skrevet

Ulempen kan jo være at man eventuelt kjører seg litt fast i det sporet og at det ikke blir noe mer enn kun sex.. Men det trenger jo ikke nødvendigvis å bli sånn selvfølgelig 🙂

• Liker 1
Skrevet

Jeg har starta så å si alle mine forhold på den måten.

Anonymkode: 8ccb3...711

Skrevet

Det kommer jo helt an på om han var interessert i noe mer eller ikke. Hvis noen er interessert i deg ødelegger du det ikke med å ha sex, men hvis han i utgangspunktet ikke var interessert i noe forhold blir han ikke noe mer interessert nå

Anonymkode: 919de...c93

• Liker 1
Skrevet

Stor fare for ar du bare blir en av mange kuler i kuleramma hans..

Anonymkode: 1f707...af9

Skrevet

helt umulig å si.. det er vel litt sånn 50/50. Kan like gjerne gå den ene som andre veien. Hadde du ikke hatt sex med han me en gang kunne du sett hvordan interessen var for å treffes osv. Nå kan du egentlig bare se hva som skjer..

Anonymkode: 31e49...25d

Skrevet

Hvordan gikk det Ts?

Skrevet

Dersom alt annet stemmer, har det ingenting å si. Mange har blitt gift etter noe som i starten så ut som et one night stand. 

M 43

Anonymkode: a8fdd...e8e

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for mange svar 😊 Vi har stadig kontakt, så jeg gleder meg bare til å møtes igjen og ta det derfra 😊 Gøy å høre at andre har gode erfaringer med å være så gale 😜

• Liker 1
Skrevet

Sitter her og feirer 2-årsbryllupsdag i dag, har vært sammen i 6.. Vi hadde oss så det holdt på første date, og tilbrakte "dagen derpå" sammen til langt på kveld.. Vi hadde da kjent hverandre i... Tjaaa.. Under ei uke? Så kan vi ikke drepe den myten om at hvis man har sex første kvelden, så blir det ikkeno mer (det skal være sagt at det er IKKE mitt første forhold som starta med tøse-oppførsel..) 😉 💃😎

Dere tilbragte jo MASSE tid sammen! Senk skuldrene og ikke overanalyser, det kommer det ikkeno godt ut av.. Nyt denne første tiden istedet, flørt, vær søt, vær DEG, og ikke fuck opp med nervøse vibber, mas og overtenking.. 🎉

Lykke til! 

Anonymkode: cf305...777

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitter her og feirer 2-årsbryllupsdag i dag, har vært sammen i 6.. Vi hadde oss så det holdt på første date, og tilbrakte "dagen derpå" sammen til langt på kveld.. Vi hadde da kjent hverandre i... Tjaaa.. Under ei uke? Så kan vi ikke drepe den myten om at hvis man har sex første kvelden, så blir det ikkeno mer (det skal være sagt at det er IKKE mitt første forhold som starta med tøse-oppførsel..) 😉 💃😎

Dere tilbragte jo MASSE tid sammen! Senk skuldrene og ikke overanalyser, det kommer det ikkeno godt ut av.. Nyt denne første tiden istedet, flørt, vær søt, vær DEG, og ikke fuck opp med nervøse vibber, mas og overtenking.. 🎉

Lykke til! 

Anonymkode: cf305...777

Tusen takk 😄 Gratulerer så mye med bryllupsdagen 🥂❤️🎉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...