monkaS11 Skrevet 6. oktober 2019 #1 Skrevet 6. oktober 2019 Yo! Er en gutt på 17år, så program om G punktet til gutter, tenkte jeg skulle eksperimentere/utforske litt. Fant en pakke med ubrukte tannbørster under vasken å tenkte at skaftet på denne kunne funke. Det som er problemet er at tannbørsten knakk halveis inn i anal etter at jeg satt meg sakte opp i senga mens jeg onanerte, kjenner den avbrekte delen av tannbørsten ca. 2-3cm inn i rumpa, klarer ikke å presse den ut slik at jeg får tak i den. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre, begynner å bli litt ubehagelig.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #2 Skrevet 6. oktober 2019 Tannbørster brekker ikke så lett... Bare å ta kontakt med lege. Anonymkode: a9673...43f 2
Ripshagen Skrevet 6. oktober 2019 #3 Skrevet 6. oktober 2019 Den kommer sannsynligvis neste gang du skal bæsje. Hvis ikke; ring lege. 1
monkaS11 Skrevet 6. oktober 2019 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2019 sitter på ramma nå og presser, men føles bare ut som den går lenger inn. bor hjemme, men er ikke hypp på at foreldrene skal vite om det, om jeg ikke får den ut ikveld bør det gå bra å sove med den inne så dra til lege imorra tidlig?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #5 Skrevet 6. oktober 2019 8 minutter siden, monkaS11 skrev: Yo! Er en gutt på 17år, så program om G punktet til gutter, tenkte jeg skulle eksperimentere/utforske litt. Fant en pakke med ubrukte tannbørster under vasken å tenkte at skaftet på denne kunne funke. Det som er problemet er at tannbørsten knakk halveis inn i anal etter at jeg satt meg sakte opp i senga mens jeg onanerte, kjenner den avbrekte delen av tannbørsten ca. 2-3cm inn i rumpa, klarer ikke å presse den ut slik at jeg får tak i den. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre, begynner å bli litt ubehagelig. Jeg vet ikke om du "avdramatiserer", men 2-3 cm er ikke mye? Det er klart det beste er å dra til lege, men det tar tid og er ikke kjempegøy. Du klarer ikke å bevege den med en finger? Stopp med en gang det gjør vondt om det er spisse kanter så du ikke får rifter og komplikasjoner. Når du beskriver det som "litt ubehagelig" høres det ikke ut som om det har skjedd noe skade... Anonymkode: 51fe1...498 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #6 Skrevet 6. oktober 2019 Antar det er trykt å sove med den og så gå til lege i morgen. Anonymkode: 04860...208 1
monkaS11 Skrevet 6. oktober 2019 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke om du "avdramatiserer", men 2-3 cm er ikke mye? Det er klart det beste er å dra til lege, men det tar tid og er ikke kjempegøy. Du klarer ikke å bevege den med en finger? Stopp med en gang det gjør vondt om det er spisse kanter så du ikke får rifter og komplikasjoner. Når du beskriver det som "litt ubehagelig" høres det ikke ut som om det har skjedd noe skade... Anonymkode: 51fe1...498 klarer bare å kjenne tuppen på den, men klarer ikke å få 2 fingre inn slik at jeg får noe tak på den.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #8 Skrevet 6. oktober 2019 3 minutter siden, monkaS11 skrev: sitter på ramma nå og presser, men føles bare ut som den går lenger inn. bor hjemme, men er ikke hypp på at foreldrene skal vite om det, om jeg ikke får den ut ikveld bør det gå bra å sove med den inne så dra til lege imorra tidlig? Hvis du likevel skal til lege kan du like godt dra på legevakt nå. Det kan være skarpe kanter og vips får du et innvendig kutt... Anonymkode: 51fe1...498 3
likestilling Skrevet 6. oktober 2019 #9 Skrevet 6. oktober 2019 1 minutt siden, monkaS11 skrev: klarer bare å kjenne tuppen på den, men klarer ikke å få 2 fingre inn slik at jeg får noe tak på den. Ikke en drømmesituasjon. Du får avgjøre selv hvor akutt det er, men det er veldig dumt å få sår/penetrert hud der inne. Er det skarpe kanter, så vil du nok få det ordnet så snart som mulig. 2
Summ Skrevet 6. oktober 2019 #10 Skrevet 6. oktober 2019 Dette virker jo rart, endetarmen suger. Hvis du hadde brukt plug ol, er det alltid stopper for de, nettopp fordi det kan suges inn i tarmen.... les om anatomi. Og dra til legen så fort som mulig! Den blir kanskje ikke liggende så langt ut hele natten... 3
monkaS11 Skrevet 6. oktober 2019 Forfatter #11 Skrevet 6. oktober 2019 faen, er jævlig redd nå, 5km gåtur til nærmeste legevakt, noen som vet om noen unskyldning jeg kan bruke så moren min kan kjøre meg inn?
likestilling Skrevet 6. oktober 2019 #12 Skrevet 6. oktober 2019 2 minutter siden, monkaS11 skrev: faen, er jævlig redd nå, 5km gåtur til nærmeste legevakt, noen som vet om noen unskyldning jeg kan bruke så moren min kan kjøre meg inn? Hva med å spandere på deg en taxi denne gangen? Problemet er at den vil legge seg på denne måten siden den er hard og lang, men den vil ikke bare "forsvinne opp". Det er egentlig bare å komme seg til lege, regner med de har noen "pinsetter" de kan bruke. Det er ikke så farlig så lenge du ikke gjør noe dumt og er litt forsiktig, og legene får det ut på en eller annen måte, sannsynligvis veldig raskt.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #13 Skrevet 6. oktober 2019 Si til moren din at du har så sykt vondt i magen og at du tror det kan være blindtarmbetennelse. Anonymkode: c59c0...6a7
Gjest Lama_Drama Skrevet 6. oktober 2019 #14 Skrevet 6. oktober 2019 (endret) Det er legevaktsmateriale. Du vil ikke ha ødelagt tarm. Man må ikke alltid ha en unnskylding. Si du må. Det er privat. Endret 6. oktober 2019 av Lama_Drama
monkaS11 Skrevet 6. oktober 2019 Forfatter #15 Skrevet 6. oktober 2019 står å venter på taxi nå, takk for tipset, sa bare at jeg stakk ut en tur. 2
Macro Skrevet 6. oktober 2019 #16 Skrevet 6. oktober 2019 Hahaha. Elsker MonkaS til denne problemstillingen😂 Om den ikke kommer ut så får du oppsøke lege😉
likestilling Skrevet 6. oktober 2019 #18 Skrevet 6. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si til moren din at du har så sykt vondt i magen og at du tror det kan være blindtarmbetennelse. Anonymkode: c59c0...6a7 Det ville jeg ikke gjort, rimelig stor risiko for at det blir spørsmål rundt det og etterfølgende pinligheter... en taxi koster ikke så mye... 1 minutt siden, Lama_Drama skrev: Det er legevaktsmateriale. Du vil ikke ha ødelagt tarm. Ja, det er det. Når det er sagt så er det ikke noe å skremme seg for mye opp over, dersom man tar rådene her og faktisk kommer seg til en lege som kan fikse det, og unngår å fikle selv.
likestilling Skrevet 6. oktober 2019 #19 Skrevet 6. oktober 2019 3 minutter siden, monkaS11 skrev: står å venter på taxi nå, takk for tipset, sa bare at jeg stakk ut en tur. Det var nok en bra avgjørelse, lykke til, og det er bare å si rett ut hva som har skjedd; de skjønner det uansett. Det kan bli noen pinlige minutter, men det er bedre enn å være livredd for at noe skal gå galt...eller å gjøre ting verre.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #20 Skrevet 6. oktober 2019 En eller annen form for olje kunne muligens funka, kline inn skikkelig, og så prøve å presse. Men det lureste er nok det du gjør nå👍🏻 Lykke til! Anonymkode: 59baf...558
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå