Gå til innhold

Få seg noe på byen? (når man drar ut alene?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å dra ut alene som dame og få seg noe på byen uten å virke helt psycho? Det ser ut som at menn kan være ute alene på byen me  hva med oss damer?

Anonymkode: 269a1...941

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det det. Det er nok vanskeligere som mann som det meste annet på dette feltet, så du har definitivt ingenting å frykte. Det har blitt både giftemål og barn ut av en singeltur på byen for min del (jeg er mann), så om du som kvinne bare vil ha det gøy er det nok den enkleste sak i verden.

Anonymkode: c0626...e20

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt. Hender at jeg ikke rekker eller gidder dra på vorse, så drar alene til stedet de evt. er på. Drukner i tilbud av både kvinner og menn, slår aldri feil (men er selv ikke ute etter noe).😉

Anonymkode: c4404...051

• Liker 2
Skrevet

*fra

Anonymkode: c4404...051

Skrevet

Jeg har dratt ut aleine før. Mest til konserter og sånt. Har hendt at jeg har hooka opp med noen, men ofte kan jeg være litt mer skeptisk til de rundt meg når jeg er aleine. Ikke alltid jeg kommer i prat med folk. Nå er jeg ikke verdens mest sosiale menneske heller, så er ikke sånn at jeg tar så mye initiativ selv. Men sist jeg var på et event alene, kom det en supersøt fyr å begynte å snakke med meg. Endte opp med å bli med han hjem på slutten av kvelden og vi har fortsatt kontakt. 

Anonymkode: cb5b9...16f

• Liker 2
Skrevet

Når jeg er sjåfør og edru har jeg størst sjans, har fått flere tilbud om å kjøre dem hjem og blir invitert inn. Uten tvil i hva de vil gjøre, de er rett på sak og spør direkte🙈 Nå er det ei stund siden jeg var på sjekkern da, men sist var det to jenter som ville, men dem kjenner jeg jo ifra før😜

Hvordan det er for damer? Det må vel bli det samme, men ikke vær for kravstor😂🤞

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Endte opp med å bli med han hjem på slutten av kvelden og vi har fortsatt kontakt. 

Se der! Det er håp for alle kvinner, selv om du ikke er verdens mest sosiale👌

Skrevet

Kødder du? Hvis du som dame går ut alene, får du jo ihvertfall ikke være i fred. Det vil garantert komme et mannfolk bort til deg for å sjekke deg opp. 

Anonymkode: 9cba5...c4d

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...