AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #1 Skrevet 6. oktober 2019 Jeg har lenge siklet på en fyr, og endelig fikk jeg jeg han til sengs. MEN. Etter å ha pult litt, ville han gjerne prøve det andre hullet. Han sa det som at det var det mest naturlige på jord. Så vi byttet hull. Vi kjørte på i ulike stillinger, og plutselig sier han at det er noe søl der, og at vi må gå i dusjen. Han latet som det ikke var noen big deal. «Det er sånt som skjer». Så vi vasket oss, og fortsatte med vaginal/oral sex. Men fyyyy, så skamfull jeg er. Skjønner menn egentlig at dette er risikosport, eller tenker han nå at jeg er tidenes ekleste person? Trenger litt oppmuntrende ord, kjenner jeg... Anonymkode: 43811...91d
Jr.Garcon Skrevet 6. oktober 2019 #2 Skrevet 6. oktober 2019 De fleste forbereder seg før analsex - at man i alle fall har vært på do, eventuelt analdusj kombinert med dobesøk. Da vil ikke sånt skje. Du har selvsagt ingen grunn til å føle deg skamfull da og han tenker seff ikke du er tidenes ekleste person. Det er risikosport om man gjør det helt spontant ,så akkurat det kan det jo være greit å la være. Du kan nok forberede deg på mange kjipe svar her fra sånne anal angst folk 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #3 Skrevet 6. oktober 2019 Skjerp deg, skal han putte den i rumpa må han forvente å få bæsj Anonymkode: abc9c...9e9 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #4 Skrevet 6. oktober 2019 Samme har skjedd meg, men jeg tenker at om han putter den inni det hullet der så må han jo vite at det er en risiko. Typen jeg lå med sa ingenting og oppførte seg akkurat som før, men jeg skjemtes 😛 Anonymkode: 272ad...44b 6
OPIgirl Skrevet 6. oktober 2019 #5 Skrevet 6. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme har skjedd meg, men jeg tenker at om han putter den inni det hullet der så må han jo vite at det er en risiko. Typen jeg lå med sa ingenting og oppførte seg akkurat som før, men jeg skjemtes 😛 Anonymkode: 272ad...44b Mannfolk eier ikke skam de vet du. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #6 Skrevet 6. oktober 2019 Det er ingen krise, som han sa: sånt som skjer. Han visste jo hvor han holdt på, liksom.. Det skjer her også med ujevne mellomrom, typen bare tørker det av helt diskret, og fortsetter. Anonymkode: dc8a9...e36
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #7 Skrevet 6. oktober 2019 Vær glad for at det ikke var min date, som tente på det.... Anonymkode: 38043...7b7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #8 Skrevet 6. oktober 2019 Nok en grunn til å drite i analsex haha Anonymkode: 6a8b0...480
casanova 1 Skrevet 6. oktober 2019 #9 Skrevet 6. oktober 2019 En almen praktiserende lege, som jeg samtaler med privat, over «en lettere forfriskning» (et par glass øl) på cafeen, sa til meg: analsex er noe dritt. For å i det hele tatt å ha seg analt, kreves det grundige forberedelser. For det første må det på forhånd brukes klyster eller annen form for laksermiddel .Mottager av, må bokstavelig få ut dritten, hvis ikke blir det som du har erfart et jævlig griseri. Det andre jeg reagerer på, er at han gikk «rett» på deg oralt og vaginalt En rask dusj er overhodet ikke tilstrekkelig for å fjerne farlige bakerier. Så derfor go jenta, kom deg så fort som f til lege og få tatt en blod eller urinprøve.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #10 Skrevet 6. oktober 2019 Vær glad du ikke spiste ertesuppe ts. Anonymkode: 323af...abf
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #11 Skrevet 6. oktober 2019 Kanskje du ikke skal kjøre anal for første gang, første gang du er med en fyr du er keen på? Anonymkode: 144c5...8b7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #12 Skrevet 6. oktober 2019 Buf - bæsj under forhuden 🤢 Anonymkode: 2d90f...90e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #13 Skrevet 6. oktober 2019 Ikke noe å skjemmes over. Shit happens. Anonymkode: b8a4b...e84 1
Katten.2.0 Skrevet 7. oktober 2019 #14 Skrevet 7. oktober 2019 Det høres ut som om han er såpass erfaren at han ikke lar dette være en demper på videre lyst. Når man får litt erfaring med det kvinnelige kjønn vet man at det kan komme blod under vaginal sex, og avføring under analsex. Man kan ikke klandre kroppen for å gjøre dét den er skapt for. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå