AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #1 Skrevet 6. oktober 2019 Vil du si et kyss på munnen er å være utro? Anonymkode: ceb20...73d 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #2 Skrevet 6. oktober 2019 Tenker han er utro om han bryter tilliten til meg, ikke nødvendigvis kyss, men så lenge det er brudd på tilliten oss i mellom Anonymkode: 5fe10...448
Gjest Warrior Skrevet 6. oktober 2019 #3 Skrevet 6. oktober 2019 Nei. Venner kan også kysse på munnen, foreldre og barn kysser på munnen. Et kyss betyr ikke alltid noe seksuelt eller forelskelse. Kaller det ikke utroskap før det er noe seksuelt, som den du er i et forhold med/gift med ikke vet om.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #4 Skrevet 6. oktober 2019 1 time siden, Kvelertak skrev: Nei. Venner kan også kysse på munnen, foreldre og barn kysser på munnen. Et kyss betyr ikke alltid noe seksuelt eller forelskelse. Kaller det ikke utroskap før det er noe seksuelt, som den du er i et forhold med/gift med ikke vet om. Good, da kan jeg kanskje kysse en "venninne".😅😉 Anonymkode: 741fa...896 1
WhiteSwan Skrevet 6. oktober 2019 #5 Skrevet 6. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vil du si et kyss på munnen er å være utro? Anonymkode: ceb20...73d Ja.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #6 Skrevet 6. oktober 2019 Njæ... For meg er ikke nødvendigvis et kyss å være utro. Jeg synes det er mye verre hvis man blir mentalt/psykisk/følelsesmessig involvert i andre. Ren sex ville jeg selvfølgelig sett på som utroskap, da! Anonymkode: d6fc0...48f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #7 Skrevet 6. oktober 2019 Det du ikke kan eller tørr å fortelle partner om er utroskap. Anonymkode: 47006...d88 1
Gjest Tamsi Skrevet 6. oktober 2019 #8 Skrevet 6. oktober 2019 All kvinnelig kontakt han føler han aktivt må skjule for meg, tror jeg at jeg ville ansett som utroskap. Når man føler at man må skjule det, vet man selv at det ikke er greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå