AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #41 Skrevet 7. oktober 2019 Mann. Synes det er ekkelt og grisete. Samt at jeg synes at musa er en mye bedre plass og ha kuken. Pleier heller slikke henne i anus visst hun er nydusjet. Anonymkode: 11a97...566
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #42 Skrevet 7. oktober 2019 Kvinne, 30 Prøvde med typen, gjorde så jævla vondt når han skulle inn mer enn 2-3 cm. Bør vel prøve igjen med mer oppvarming men foreløpig frister det ikke... Anonymkode: 13efa...767
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #43 Skrevet 7. oktober 2019 K31 Ja, har hatt det en del med samboer. Men det forutsetter at vi har god tid, at jeg er skikkelig kåt og at han er veldig lydhør. Viktig å slappe veldig godt av, ikke feil å stimulere egen klitte samtidig og mannen må være veldig forsiktig. Da er det det veldig digg og jeg kommer mye fortere på denne måten enn vaginal. Dette kommer fra ei som egentlig er veldig prippen. Men angrer ikke på at jeg har gitt det en sjanse. Anonymkode: c732a...ef5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå