Gå til innhold

Pakkekalender tenåringsgutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid laget pakkekalender til ungene og eldstemann har nettopp fylt 13. Vil fortsette tradisjonen, men det er litt vanskeligere med gutt enn jente. Noen som har forslag til fine smågaver til ventetiden i Desember?

Anonymkode: 646ad...cc2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et tips i stedenfor å kjøpe småting hver dag, siden det kan være vanskelig å finne på, og som du sier, spesielt til gutt. Å heller kjøpe noe litt bedre hver søndag i advent 😊 Og evt ha en sjokoladekalender også.

Anonymkode: d0800...471

• Liker 1
Skrevet

Penn, blyant, tusjer, linjal, sokker, vanter, kul truse, 20-kroning, lommelykt, kult krus, lue (hjemmestrikket eller ikke), hårgelé, sjampo, kinobillett, reflekser.

Anonymkode: 153c9...287

Skrevet

Oi, nå gruer jeg meg til de to små her blir store 😅 14åringen her er jente, og i år ønskes det slik ferdig sminkekalender. Jeg jubler litt over å slippe bryet, samtidig som det er litt vemodig at hun ikke vil ha mors kalender lenger. Men kanskje det finnes noe tilsvarende for gutter? 

I fjor var det tyggispakker som var mest populært i kalenderen her. Og deo, shampo, ansiktsmaske osv.

Anonymkode: 1a585...982

Skrevet

Hva liker han? Fritidsinteresser? 

Anonymkode: c5392...f22

Skrevet

Det er så tullete med disse pakkekalenderene som blir et pengesluk. Hva skal barna/ ungdommene med alle disse små tingene. Dyrt blir det uansett. 

Anonymkode: eb2b4...530

• Liker 2
Skrevet

Ølkakender 

Anonymkode: 23425...12d

• Liker 1
Skrevet

Det ble endel tyggipakker og "griseflax" (de flaxloddene til 10 kr) i min sønns kalender. Og sjokolade på lørdager. 

I tillegg til andre småting da...

Anonymkode: 4804b...8c4

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så tullete med disse pakkekalenderene som blir et pengesluk. Hva skal barna/ ungdommene med alle disse små tingene. Dyrt blir det uansett. 

Anonymkode: eb2b4...530

Mange fyller kalenderen med forbruksting. Jeg fikk pakkekalender gjennom hele oppveksten og synted det var kjempestas, selv om det for det meste var ting jeg hadde fått uansett. Tannbørste, sokker, hårstrikker, refleks, blyanter, viskelær o.l. Lørdagene var det alltid sjokolade. Mamma syntes det var hyggelig å lage kalender, og jeg syntes det var hyggelig å få. Tingene hadde jeg fått en eller annen gang uansett. Hvorfor er det tullete?

Anonymkode: f4761...9af

Skrevet

Gi ting som han bruker til vanlig. Er ikke noe vits i å fylle den opp med småsaker som bare går i søpla etter noen mnd uansett.

Gi ham sokker, deodorant, kinobillett, tyggis, sjokolade, ting til pennalet, refleks....

Anonymkode: 4ef50...55b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...