AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #1 Skrevet 6. oktober 2019 Vi må ha ikke hvite kvinner i arbeidsplassen. Er for mye av de hvite. Jeg foreslår. Menn generelt kan jobbe mens ikke germanske hvite kvinner får mindre jobber iforhold til Afrikanere og andre som ikke er hvite kvinner. Synes det er greit :) Anonymkode: 64d61...bb7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #2 Skrevet 6. oktober 2019 Den som er best egnet for en jobb, bør innha jobben. Uansett farge og kjønn. Dog er det nok tøft for noen å godta de ikke er best egnet. Best egnet betyr ikke best karakterer, mest utdanning o.l. Anonymkode: e3012...b5d 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #3 Skrevet 6. oktober 2019 Hvorfor så store bokstaver? Anonymkode: be438...487 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #4 Skrevet 6. oktober 2019 Og hvorfor det? Vi er i Norge, Ikke Afrika. Anonymkode: 807ca...571 5
Sinsiew Skrevet 6. oktober 2019 #5 Skrevet 6. oktober 2019 Trolling er en kunst. Du må nok øve mer for å mestre den. 6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #6 Skrevet 6. oktober 2019 Du må gjerne skrive hvorfor hvite kvinner ikke bør jobbe. Er fordi menn skal slippe å bli såra når kvinnene gjør en bedre jobb enn dem? Skjønner at det føles vanskelig altså Anonymkode: 933a1...1ec 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #7 Skrevet 6. oktober 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må gjerne skrive hvorfor hvite kvinner ikke bør jobbe. Er fordi menn skal slippe å bli såra når kvinnene gjør en bedre jobb enn dem? Skjønner at det føles vanskelig altså Anonymkode: 933a1...1ec Er bare tull bare. Du har hørt feminister i USA "buhuuu hvite menn". Dette er bare tull tilbake. Jeg mener det ikke på alvor. Jeg mener selvfølgelig at den som er best egnet kan jobbe. Jeg bare synes det er greit å kødde tilbake når de hater noen. Siden feminisme = blodpenger. Så er bare ikke greit å ikke ta igjen bare om de kødder litt Anonymkode: 64d61...bb7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #8 Skrevet 6. oktober 2019 All den tid vi bor i Norge hvor den etniske befolkningen har lys hudfarge, vil det være flere hvite enn fargede over alt. Sånn er det bare Jeg kan ikke flytte til Japan og så klage på at det er for mange asiater der 😛 Anonymkode: 8de33...b01 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #9 Skrevet 6. oktober 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må gjerne skrive hvorfor hvite kvinner ikke bør jobbe. Er fordi menn skal slippe å bli såra når kvinnene gjør en bedre jobb enn dem? Skjønner at det føles vanskelig altså Anonymkode: 933a1...1ec Eller for å formulere bedre. Hvite liberale i USA er generelt de store rasistene. Bare se historien til de som lagde KKK og Jim Crow lovene, til og med når borgerrettigheter ble opprettet som var en bra ting fortsetter de rasismen (jeg stoler ikke på republikanerne heller men de har mye med den dritten som de). Til og med fyren som publiserte eugenitikk var en progressive. Så for å føle seg bedre vil de skylde på noen for å fremheve seg selv. Feminine menn og kvinner i USA osv. Så det å mobbe de tilbake er bare helt ok om du spør meg Anonymkode: 64d61...bb7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #10 Skrevet 6. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: All den tid vi bor i Norge hvor den etniske befolkningen har lys hudfarge, vil det være flere hvite enn fargede over alt. Sånn er det bare Jeg kan ikke flytte til Japan og så klage på at det er for mange asiater der 😛 Anonymkode: 8de33...b01 Jeg mener jeg bare synes det er kjekt når folk er greie bare. Men ja hvis jeg skulle flyttet til Japan så måtte jeg lært meg språket og levemåten. Prøvde faktisk par år å lære meg det. Men Kanji var så sykt vanskelig. Men kult språk iallfall! Anonymkode: 64d61...bb7 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #11 Skrevet 6. oktober 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi må ha ikke hvite kvinner i arbeidsplassen. Er for mye av de hvite. Jeg foreslår. Menn generelt kan jobbe mens ikke germanske hvite kvinner får mindre jobber iforhold til Afrikanere og andre som ikke er hvite kvinner. Synes det er greit Anonymkode: 64d61...bb7 Dette var veldig rotete skrevet, det ser ut som Norskkurs og voksenopplæring er nødvendig. Mange kvinner med innvandrerbakgrunn kan ikke jobbe hvis de ikke får tillatelse fra familien eller mannen om de er gift, ofte så har de så mange barn at det ikke lønner seg og jobbe og tilskuddene fra staten er ofte mer lønnsomt enn inntekten fra en jobb. Skal man jobbe så er det ofte nødvendig med en utdanning og som vi vet så er ikke andelen av kvinner med innvandrerbakgrunn som samtidig har en bra utdanning så veldig høy. Anonymkode: d59f3...994 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #12 Skrevet 6. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener jeg bare synes det er kjekt når folk er greie bare. Men ja hvis jeg skulle flyttet til Japan så måtte jeg lært meg språket og levemåten. Prøvde faktisk par år å lære meg det. Men Kanji var så sykt vanskelig. Men kult språk iallfall! Anonymkode: 64d61...bb7 greie bare? hva prøvde du på her? Nei, Japan er faktisk veldig ''xenophobic'', de vil absolutt ikke ha innvanndrere, men de innser også at de har lav fødselsrate til å opprettholde det i fremtiden. så hvem vet. Anonymkode: 807ca...571
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #13 Skrevet 6. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette var veldig rotete skrevet, det ser ut som Norskkurs og voksenopplæring er nødvendig. Mange kvinner med innvandrerbakgrunn kan ikke jobbe hvis de ikke får tillatelse fra familien eller mannen om de er gift, ofte så har de så mange barn at det ikke lønner seg og jobbe og tilskuddene fra staten er ofte mer lønnsomt enn inntekten fra en jobb. Skal man jobbe så er det ofte nødvendig med en utdanning og som vi vet så er ikke andelen av kvinner med innvandrerbakgrunn som samtidig har en bra utdanning så veldig høy. Anonymkode: d59f3...994 Hele tråden er mer som spøk. Bare for å nevne eksempel. Er mer for å mobbe feministene i USA litt som skylder på menn for alle problemene.. eller en spesiell rase med folk. Så denne tråden er ment for en spøk bare, ikke alvor. Fordi det er noe hvite liberale i USA tenker så jeg bare liker å fleipe litt. Anonymkode: 64d61...bb7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #14 Skrevet 6. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: greie bare? hva prøvde du på her? Nei, Japan er faktisk veldig ''xenophobic'', de vil absolutt ikke ha innvanndrere, men de innser også at de har lav fødselsrate til å opprettholde det i fremtiden. så hvem vet. Anonymkode: 807ca...571 Det er sant. Faktisk i Black Lagoon som er en japansk anime tok de det litt opp faktisk som var litt kul siden de er amerikanere som besøker plassen. Gaijin gaijin, som betyr utlending osv. Men ja xenophobia er litt kjipt. Anonymkode: 64d61...bb7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #15 Skrevet 6. oktober 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor så store bokstaver? Anonymkode: be438...487 Fordi Ts er fastlege. Anonymkode: 96eca...f7e 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #16 Skrevet 6. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er sant. Faktisk i Black Lagoon som er en japansk anime tok de det litt opp faktisk som var litt kul siden de er amerikanere som besøker plassen. Gaijin gaijin, som betyr utlending osv. Men ja xenophobia er litt kjipt. Anonymkode: 64d61...bb7 Jeg ser ikke noe galt med å ikke ønske ''fremmede'' der. De har en lang kultur og tradisjon, men hvordan skal de løse fremtidsproblemene når det blir masse gamle mennesker? Homogene land har også veldig lite kriminalitet, er det tilfeldig? Land som USA har høyeste antall seriemordere i verden, er ikke det litt sykt? Anonymkode: 807ca...571
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå