Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Prøver å bli gravid og har nå mensen med syke menssmerter. Har tidligere brukt å ta ibux og det har hjulpet greit, men har lest at man ikke skal ta ibux når man prøver å bli gravid for det kan redusere sannsynligheten for graviditet.

Har tatt 1000mg paracet, men føler ikke det hjelper noe. Hva hjelper deg mot menssmerter?

Anonymkode: e52cd...97c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naproxen, som må tas før menssmertene virkelig kicker til. Kombineres med Paracet. 

Jeg har fått Paralgin Forte også, men syns ikke det hjelper. I tillegg kan jeg ikke kjøre bil når jeg har tatt det, så jeg tar det svært sjeldent. 

Anonymkode: 2d771...86b

Skrevet

Samme her. Nett hatt første runde etter at eg slutta på p-pillene og det var like vondt som før eg begynte for 10 år siden😣 Paracet fungerte i ca 1 time før det var like vondt igjen.. 

Før eg begynte på pillene anbefalte legen større mengder naproxen enn det som står på pakken, men husker ikkje kor mykje.. Du kunne kanskje tatt ein telefon til legesenteret å høyrt? Evt send spørsmål via skjema på nett dersom legesenteret ditt har det? 

Skrevet

Pearacetduo synes jeg fungerer bra. Vet man ikke bør ta det som gravid, men ikke hørt at man skal unngå det som prøver. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...