AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #1 Skrevet 6. oktober 2019 Hun tok bl.a. diesel-drosje til NRK for å beordre dieselbil-forbud. Bør hun ikke gå foran med et godt eksempel? Anonymkode: 64d6b...5d9 10
Heisann1234 Skrevet 6. oktober 2019 #2 Skrevet 6. oktober 2019 Jobben hennes er jo så mye viktigere enn alle oss andre sin, så da er det bedre at hun ikke kaster bort noe tid på venting og spasering og sånt.. Er vell unnskyldingen alle sammen bruker. 17
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #3 Skrevet 6. oktober 2019 Lan kjøper pålegg i plastikkbeger!!!! Lan kjøper flytende såpe i stedet for fast!!!!! Lan dusjer i stedet for å bade i nærmeste innsjø!!!!!!!!1111oneoneONE Anonymkode: 8890b...374 7
slask Skrevet 6. oktober 2019 #4 Skrevet 6. oktober 2019 Alle disse klimafanatikerne er illusjonister, løgnere, nyttige idioter og [sett inn eget begrep]. I senere fanatisme-tid har vi hørt at vi må slutte å spise kjøtt, gå over til EL-bil, vi må ha vindmøller i hopetall (selv om de ikke fungerer, men ødelegger kraft-nettet), vi må ditt og datt. Vi har hørt folk påstå det må forsøkes å gjøre menneskekjøtt til menneskemat. Det nyeste på galskapens vei er at vi må spise babyer. ....eller er det brutt ut panikk i visse leder-kretser i verden, så kraftig panikk at det faktisk må lages de rareste distraksjoner så vi ikke skal kunne fokusere på noe som holder på å avsløres? 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #5 Skrevet 6. oktober 2019 5 minutter siden, slask said: Alle disse klimafanatikerne er illusjonister, løgnere, nyttige idioter og [sett inn eget begrep]. I senere fanatisme-tid har vi hørt at vi må slutte å spise kjøtt, gå over til EL-bil, vi må ha vindmøller i hopetall (selv om de ikke fungerer, men ødelegger kraft-nettet), vi må ditt og datt. Vi har hørt folk påstå det må forsøkes å gjøre menneskekjøtt til menneskemat. Det nyeste på galskapens vei er at vi må spise babyer. ....eller er det brutt ut panikk i visse leder-kretser i verden, så kraftig panikk at det faktisk må lages de rareste distraksjoner så vi ikke skal kunne fokusere på noe som holder på å avsløres? The Sun er jo en seriøs kilde. Anonymkode: 64d6b...5d9 6
Nicathv Skrevet 6. oktober 2019 #6 Skrevet 6. oktober 2019 (endret) Bryr meg ikke i det hele tatt. @slask . Jeg skulle ha visst at du er så lite kildekritisk at du ville gå fem på den saken med AOC. Dama som prater om å spise babyer er en skuespiller fra den ganske høyreekstreme og konspirasjonsteorifulle LaRouche-bevegelsen. Hun gjør et stunt for å prøve å lure lettlurte folk til å skrive nettopp det du skriver. Litt overraskende at du som tror at så mange er "paid actors" og at alt er en konspirasjon osv ikke klarte å bruke 2 sek på å dobbeltsjekke dette før du svelgte agnet fullstendig. Det var vel for fristende, siden narrativet hun spinner passer perfekt med ditt verdenssyn. Endret 6. oktober 2019 av Nicathv 8
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #7 Skrevet 6. oktober 2019 12 hours ago, AnonymBruker said: Hun tok bl.a. diesel-drosje til NRK for å beordre dieselbil-forbud. Bør hun ikke gå foran med et godt eksempel? Anonymkode: 64d6b...5d9 Jeg tenker det er helt innafor. Jeg pleier dropper også å ha egen bil og tar heller taxi de få gangene jeg trenger det. Kjører max 250 km i året sånn omtrent - altså en lite brøkdel av de de fleste bileiere kjører. Anonymkode: 9b46d...4cc 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #8 Skrevet 6. oktober 2019 9 minutter siden, Nicathv said: Bryr meg ikke i det hele tatt. @slask . Jeg skulle ha visst at du er så lite kildekritisk at du ville gå fem på den saken med AOC. Dama som prater om å spise babyer er en skuespiller fra den ganske høyreekstreme og konspirasjonsteorifulle LaRouche-bevegelsen. Hun gjør et stunt for å prøve å lure lettlurte folk til å skrive nettopp det du skriver. Litt overraskende at du som tror at så mange er "paid actors" og at alt er en konspirasjon osv ikke klarte å bruke 2 sek på å dobbeltsjekke dette før du svelgte agnet fullstendig. Det var vel for fristende, siden narrativet hun spinner passer perfekt med ditt verdenssyn. LOL. Anonymkode: 64d6b...5d9
Bag Skrevet 6. oktober 2019 #9 Skrevet 6. oktober 2019 12 hours ago, AnonymBruker said: Hun tok bl.a. diesel-drosje til NRK for å beordre dieselbil-forbud. Bør hun ikke gå foran med et godt eksempel? Anonymkode: 64d6b...5d9 Man bør legge forholdene til rette for miljøvennlige biler. Det betyr ikke at en må slutte å være ute i samfunnet og ikke kunne bevege seg rundt inntil alt har blitt 100% miljøvennlig. Alle får prøve så godt de kan men det betyr ikke at man skal kreve at noen er perfekt. Jeg opplever slik argumentasjon som i HI mest som en unnskyldning for å ikke behøve å være miljøvennlig selv. Det er faktisk en ganske vesentlig forskjell på å prøve men ikke få det til bestandig og det å gi blaffen fullstendig. Jeg synes det vel nesten er like dumt som de som kritiserte Greta Thunberg for å bruke mobil og pc og for at kanskje produksjonen av seglbåten ikke var 100% miljøvennlig. Når man nærmest hevder at miljøkamp skal foregå ved å sende brev med resirkulert papir og at reise til usa må gjøres roende i en uimpregnert trebåt med trenagler så setter man opplagt urimelig krav bare for slippe unna selv. 5
stan Skrevet 6. oktober 2019 #10 Skrevet 6. oktober 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun tok bl.a. diesel-drosje til NRK for å beordre dieselbil-forbud. Bør hun ikke gå foran med et godt eksempel? Anonymkode: 64d6b...5d9 Går du foran som et godt eksempel? Hva har du egentlig gjort for å bedre klimaet eller miljøet? 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #11 Skrevet 6. oktober 2019 Hun er vel som de fleste andre miljøvernere, først og fremst opptatt av andres forurensning. Anonymkode: 3371b...622 6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #12 Skrevet 6. oktober 2019 Just now, AnonymBruker said: Hun er vel som de fleste andre miljøvernere, først og fremst opptatt av andres forurensning. Anonymkode: 3371b...622 Om hun gjør noe alene så hjelper det ikke så mye som om hun kan få alle til å gjøre noe i sammen. Anonymkode: 27ec1...680 2
Gjest Blondie65 Skrevet 6. oktober 2019 #13 Skrevet 6. oktober 2019 Men dere, hvis man elsker bompenger fordi det forhindrer andres bilbruk, tror man, er det ikke da litt dobbeltmoralsk å ikke sette seg på trikken/bussen/gå/sykle til møtene hun skal på? Hva er det som gjør at min kollega som skal levere i barnehagen og nå må kjøre gjennom to bompengeringer på vei til jobb er en person som Lan Marie Berg ønsker å flå lommeboken ut av når hun selv ikke kan være brydd med å ta kollektivtransport dit hun skal? Jeg har ingenting i mot Lan Marie Berg som sådan, men jeg synes altså at det å peke på andre når en ikke er bedre selv er umoralsk.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #14 Skrevet 6. oktober 2019 45 minutter siden, stan said: Går du foran som et godt eksempel? Hva har du egentlig gjort for å bedre klimaet eller miljøet? Ingenting, bortsett fra sortering av søppel, og at jeg ikke har bil og aldri flyr. Nå er jeg heller ikke med på dette klimahysteriet. Men jeg liker ikke hyklere. Anonymkode: 64d6b...5d9 2
stan Skrevet 6. oktober 2019 #15 Skrevet 6. oktober 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingenting, bortsett fra sortering av søppel, og at jeg ikke har bil og aldri flyr. Nå er jeg heller ikke med på dette klimahysteriet. Men jeg liker ikke hyklere. Anonymkode: 64d6b...5d9 Klimahysteriet? Hva er det for noe?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #16 Skrevet 6. oktober 2019 Før i tiden var vi bekymret for at folk skulle blande seg borti LSD eller GHB. Nå har vi i tillegg fått MDG! Anonymkode: ccd6c...7d6 6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #17 Skrevet 6. oktober 2019 2 minutter siden, stan said: Klimahysteriet? Hva er det for noe? Minner om hysteriet før år 2000. Anonymkode: 64d6b...5d9 1
slask Skrevet 6. oktober 2019 #18 Skrevet 6. oktober 2019 (endret) 1 hour ago, Nicathv said: Bryr meg ikke i det hele tatt. @slask . Jeg skulle ha visst at du er så lite kildekritisk at du ville gå fem på den saken med AOC. Dama som prater om å spise babyer er en skuespiller fra den ganske høyreekstreme og konspirasjonsteorifulle LaRouche-bevegelsen. Hun gjør et stunt for å prøve å lure lettlurte folk til å skrive nettopp det du skriver. Litt overraskende at du som tror at så mange er "paid actors" og at alt er en konspirasjon osv ikke klarte å bruke 2 sek på å dobbeltsjekke dette før du svelgte agnet fullstendig. Det var vel for fristende, siden narrativet hun spinner passer perfekt med ditt verdenssyn. Så du kommentaren min under videoen, hvor jeg tar høyde for at det en slags distraksjon (skuespill). Nå gjorde du jobben med å finne ut, så slapp jeg. Takk. PS! Kan du gi meg et crash-kurs i hvordan "dobbelsjekke dette på 2 sek" uten kjennskap til AOC eller "LaRouche-bevegelsen"? (er også takknemlig om dette kan foregå på 10 sek). Endret 6. oktober 2019 av slask 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #19 Skrevet 6. oktober 2019 1 hour ago, slask said: Så du kommentaren min under videoen, hvor jeg tar høyde for at det en slags distraksjon (skuespill). Jepp, det er nok illuminati eller jødene som står bak denne distraksjonen for å skjule noe faenskap de planlegger. Alt er en konspirasjon. På med foiliehattene. Anonymkode: 64d6b...5d9 3
Katten.2.0 Skrevet 7. oktober 2019 #20 Skrevet 7. oktober 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Før i tiden var vi bekymret for at folk skulle blande seg borti LSD eller GHB. Nå har vi i tillegg fått MDG! Anonymkode: ccd6c...7d6 Nå lo jeg faktisk høyt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå