Gå til innhold

Dere som er veldig tynne, hvor kjøper dere klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske tynn, og kan ikke kjøpe bukser og skjørt på "vanlige" butikker. XS eller 34 blir for stort, noen butikker har også xxs/32, men det kan også være litt for stort. Så hvor kan jeg finne bukser som faktisk passer bra? 

Anonymkode: 4c2aa...c94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow f.eks. Masse fine klær, og små i størrelsen. Har en 10 åring som pleier å kjøpe klærne der, bruker str 140/146 fra barneavdelingen på hm, og har str xxs på wow.

Anonymkode: a5bfc...d9d

Skrevet

Hva med oss som har passert 40 og ikke ønsker klær fra wow? 

Anonymkode: 2dbe2...edf

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Wow f.eks. Masse fine klær, og små i størrelsen. Har en 10 åring som pleier å kjøpe klærne der, bruker str 140/146 fra barneavdelingen på hm, og har str xxs på wow.

Vil de klærne passe noen som er over 170?

Skrevet

Bik Bok har små størrelser. Vet at det er en ungdomsbutikk, men mange av buksene deres er klassiske og anvendelige for oss voksne damer også. 

Anonymkode: 64fe3...c75

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville vurdert å sende inn bukser hos skredder hvis du ikke kan sy selv. Mamma sydde inn buksene mine da jeg var barn. Jeg hadde lange bein, men var også veldig tynn. Da var det ikke så lett å finne noe som passet. 😛 

Anonymkode: 28213...a88

Skrevet
På 6.10.2019 den 13.47, AnonymBruker skrev:

Vil de klærne passe noen som er over 170?

Det vet jeg ikke, men du kan jo dra å prøve?

• 2 uker senere...
Skrevet
På 6.10.2019 den 10.01, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske tynn, og kan ikke kjøpe bukser og skjørt på "vanlige" butikker. XS eller 34 blir for stort, noen butikker har også xxs/32, men det kan også være litt for stort. Så hvor kan jeg finne bukser som faktisk passer bra? 

Hvor høy er du og hva veier du?

Anonymkode: 860d8...e13

Skrevet

Asos. Uansett størrelse ville jeg aldri ha handlet i en klesbutikk for barn. 

Anonymkode: 5b0cd...79c

Skrevet
På 6.10.2019 den 10.01, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøper jeans på barneavdelingen på Kappahl. Genialt med de strikkene på innsiden som du kan stramme inn om linningen blir for stor! Buksene sitter mye bedre på enn typiske "damemodeller" som ALLTID blir for stor og saggete rundt hofte/rumpe eller lår.

Anonymkode: 7a4be...0ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...