Gå til innhold

Slanke seg (magefett) Hva funker faktisk?! Trenger tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for å prøve gå ned i vekt pga legen sier jeg kan gå dekket operasjon til bukplastikk da jeg har hengende hud over magen. Har fått på kort tid mye ekstra magefett. Trenger tips til best mulig måte å slanke seg på, målet e 10-20 kg veier 78 og er 1,63

Anonymkode: 2bfc4...b9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke "punktslanke" deg. 

Når du går ned i vekt forbrenner kroppen din fettet ditt fra hele kroppen. 

Hos menn er det vanlig å miste litt fett på magen først - hos kvinner på hele kroppen. Sånn er det bare.

Anonymkode: 8cdeb...4ef

• Liker 1
Skrevet

Prøv PSMF hvis du absolutt skal gå på diett. Det er høyt proteininntak så kroppen får faktisk det den trenger for å opprettholde så mye muskler som mulig, og at kroppen heller skal ta av fett. IKKE prøv suppe eller knekkebrøddietten for det inneholder så og si ingen næring. Spis protein og grønnsaker, så får du hvertfall noe vitaminer 

Anonymkode: 6653b...677

• Liker 1
Skrevet

Det eneste tipset du trenger, er det eneste tipset du ikke vil ha. Ikke "prøv" å gå ned i vekt. Når du spiser litt mindre, så går du ned i vekt. Det funker for alle som faktisk gjør det.

Anonymkode: 07b20...416

• Liker 2
Skrevet

Kutt alt av feite sauser, dressinger, ketchup, potetgull, brus og sjokolade. Ost er også en kaloribombe som man i tillegg også ofte overspiser av. Vær forsiktig med hveteprodukter, da de også ofte er noe man ender opp me då spise for mye av. Fyll på med mye grønnsaker til alle måltider, de er som regel kalorifattige og fyller magen. Potet er kanskje unntaket. Melkeprodukter er ofte næringsfattige og kaloririke, for eks yoghurt, sjokolademelk osv. 

Anonymkode: c0385...375

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...