AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #1 Skrevet 6. oktober 2019 Hva kan årsaken være? Har dere opplevd det? Anonymkode: a5d1b...885
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #2 Skrevet 6. oktober 2019 De kan rett og slett ha glemt det, dersom de åpnet medlingen på et ugunstig tidspunkt. Anonymkode: 8fb7f...221
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #3 Skrevet 6. oktober 2019 Det skjer stadig vekk. Derfor jeg lurer. Anonymkode: a5d1b...885
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2019 #4 Skrevet 6. oktober 2019 Jeg glemmer ofte min mobil i jakke, eller veske og det henger på gangen, altså får jeg ikke ladet når jeg bør. Jeg får ikke så veldig mange meldinger/sender ikke mange heller...kun når ting er viktige og sjeldent lange sms-samtaler, så jeg tenker ikke på mobilen hele tiden. Jeg kan komme på det, men holder på med noe annet og tenker at jeg skal hente den etterpå, men glemmer det igjen. Telefonen er ofte tom for strøm når jeg plutselig skal ut. Jeg er litt surrete sånn. Innimellom. Internett og fasttelefon derimot er tingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå