AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #1 Skrevet 5. oktober 2019 Jeg gikk ned 8-10 kg på denne måten for ca 2 år siden. Så stoppet det litt opp, og jeg gadd ikke mer. Brukte vel 3-4 mnd på denne vektnedgangen. Det var hardt, men effektivt å gå ned i vekt på denne måten. Vil ned enda 8 kg, og ser nå at det er det eneste som funker for meg. Har prøvd mye annet, lavkarbo osv, men jeg takler ikke den maten og den livsstilen. Sprekker gang på gang. Så nå vet jeg det, og nå har jeg bestemt meg. Noen med samme erfaring? Ønsk meg lykke til. Anonymkode: ed83d...422 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #2 Skrevet 6. oktober 2019 (endret) Lykke til TS. Det samme fungerer for meg. Jeg har gått ned over 25 kg siden nyttår på samme måten. Anonymkode: ed847...218 Ryddet for svar til slettet innlegg. _popcorn_, mod Endret 6. oktober 2019 av _popcorn_ 2
_popcorn_ Skrevet 6. oktober 2019 #3 Skrevet 6. oktober 2019 Ryddet for brukerangrep og svar til dette. _popcorn_, mod
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #4 Skrevet 6. oktober 2019 Samme her. Jeg har begynt å telle kalorier igjen nå etter å ha lagt på meg tre-fire kilo over de siste par årene. Jeg trodde liksom at jeg spiste sunt, og det gjorde jeg for så vidt også, men jeg spiste for mye, rett og slett. Og tellingen fungerer bra, for nå er jeg nede en og en halv kilo på den første måneden. Lykke til, alle sammen! Anonymkode: 3d8b7...8dc
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #5 Skrevet 7. oktober 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Jeg har begynt å telle kalorier igjen nå etter å ha lagt på meg tre-fire kilo over de siste par årene. Jeg trodde liksom at jeg spiste sunt, og det gjorde jeg for så vidt også, men jeg spiste for mye, rett og slett. Og tellingen fungerer bra, for nå er jeg nede en og en halv kilo på den første måneden. Lykke til, alle sammen! Anonymkode: 3d8b7...8dc Det er mange som får seg en vekker der, ja. Jeg prøvde gang på gang å gå ned i vekt ved å "spise sunt" uten at det funket når jeg samtidig spiste for mye selv om det var sunt. Kaloritelling ble det som rikket vekten. Anonymkode: 0a403...cc4 1
sunt_fokus_ Skrevet 7. oktober 2019 #6 Skrevet 7. oktober 2019 Lykke til ts! Kaloritelling har alltid vært det eneste som har fungert for meg også, og jeg har vært opp og ned i vekt noen ganger b.la etter fødsel. Det som er så greit er at da er ingen mat forbudt. Det er ikke så vanskelig som mange skal ha det til heller, for det går jo nesten av seg selv etter man har gjort det en stund og lærer seg hva som er i maten man bruker å spise. Det er jo også en del sider som opplyser om kalorier i oppskriftene sine, jeg gjør i alle fall alltid det på oppskriftene jeg legger ut på bloggen min: https://www.suntfokus.no/ - Elisabeth 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #7 Skrevet 11. oktober 2019 Lykke til! Har selv gått ned 17kg på å telle kalorier! Elsker det, for det gir meg så mye frihet, det finnes jo ikke "nei- mat" når man teller kalorier. Siden man må være i kaloriunderskudd for å gå ned i vekt, er jo dette perfekt for da vet man jo at man er det 😄 Anonymkode: 02557...f84 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #8 Skrevet 13. oktober 2019 Jeg gikk ned fra 67 til 49kg ved å telle kalorier, brukte nesten ett år. Ikke gått opp igjen:) Anonymkode: 0b38b...5fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå