AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #1 Skrevet 5. oktober 2019 Og jeg lurer på hvorfor. Kan dere hjelpe meg å analysere/tenke? Vet på forhånd at hun har skilt seg fra sin mann som hun har felles barn med. Dette skjedde for under 1år siden. Datteren deres leker godt sammen med mitt barn, og de spiller fotball og går i samme klasse. Begge jentene skal ha gitt utrykk for å ville leke sammen på fritiden. Men når jeg forsøker å hinte om dette til foreldrene, så ror dem seg på en måte litt unna 🤔 Har snakket med dem hver for seg i ulike anledninger altså.. Ja, jeg har tenkt tanken på at dem sliter og har nok med seg selv som nyskilte. Men datteren deres har det bra og ønsker å fortsette vennskapet med min datter. Jeg synes det hele bare er trist for jentene sin del! Moren har ingen problem med å stille opp på dugnader og annet sosialt, og jeg vet at eksmannen har mye fri. Så jeg skjønner ikke hvorfor de begge skal være så trasige! 😠 Jeg må tilstå at jeg blir irritert, og hadde ønsket å filleristet dem. Men jeg ønsker jo aller helst å være forståelsesfull opp i situasjonen.. Hva tenker dere kan ha skjedd her, og hvorfor er dem blitt slik? Anonymkode: 9b255...5c7 1
ikkevoksen Skrevet 5. oktober 2019 #2 Skrevet 5. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må tilstå at jeg blir irritert, og hadde ønsket å filleristet dem. Men jeg ønsker jo aller helst å være forståelsesfull opp i situasjonen.. Hva tenker dere kan ha skjedd her, og hvorfor er dem blitt slik? Anonymkode: 9b255...5c7 Jeg har mine tanker... 12
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #3 Skrevet 5. oktober 2019 Akkurat nå, ikkevoksen skrev: Jeg har mine tanker... Jeg har også mine tanker om foreldre som straffer barna.. Anonymkode: 9b255...5c7 3
Hactar Skrevet 5. oktober 2019 #4 Skrevet 5. oktober 2019 Men hva er det de ror seg unna? Å invitere eller la datteren ta imot invitasjon? Nekter de dem å leke sammen, eller legger de bare ikke til rette på fritiden? 17
ikkevoksen Skrevet 5. oktober 2019 #5 Skrevet 5. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også mine tanker om foreldre som straffer barna.. Anonymkode: 9b255...5c7 Kanskje ts har sinneproblemer, stygt språk osv. Kanskje den andre moren tror hun beskytter datteren mot oppførselen til ts. 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #6 Skrevet 5. oktober 2019 Kanskje datteren din er udregelig mot deres Anonymkode: 7276b...a2a 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #7 Skrevet 5. oktober 2019 Akkurat nå, Hactar skrev: Men hva er det de ror seg unna? Å invitere eller la datteren ta imot invitasjon? Nekter de dem å leke sammen, eller legger de bare ikke til rette på fritiden? Jeg inviterer hele tiden, men så kommer unnskyldningen om at dem aldri har tid. Det er vi som strekker oss for å få dette til.. Datteren min har klassevenner med seg hjem etter skoletid, uten problem. Anonymkode: 9b255...5c7 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #8 Skrevet 5. oktober 2019 2 minutter siden, ikkevoksen skrev: Kanskje ts har sinneproblemer, stygt språk osv. Kanskje den andre moren tror hun beskytter datteren mot oppførselen til ts. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje datteren din er udregelig mot deres Anonymkode: 7276b...a2a Barna har lekt sammen siden barselgruppe tiden. Men i de to siste årene har foreldrene trukket seg unna. Jentene er ganske like, og kunne ha vært søsken.. Det er trist. Ingen av dem er sinte/stygge med hverandre. Anonymkode: 9b255...5c7 1
ikkevoksen Skrevet 5. oktober 2019 #9 Skrevet 5. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Barna har lekt sammen siden barselgruppe tiden. Men i de to siste årene har foreldrene trukket seg unna. Jentene er ganske like, og kunne ha vært søsken.. Det er trist. Ingen av dem er sinte/stygge med hverandre. Anonymkode: 9b255...5c7 Hm... vanskelig å vite hva som er årsaken da, kanskje du bare burde spurt rett ut? 8
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #10 Skrevet 5. oktober 2019 17 minutter siden, ikkevoksen skrev: Kanskje ts har sinneproblemer, stygt språk osv. Kanskje den andre moren tror hun beskytter datteren mot oppførselen til ts. Ro ned litt da. Hvilket grunnlag har du for å mene dette når du ikke kjenner TS? Anonymkode: 4c185...755 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #11 Skrevet 5. oktober 2019 Kanskje mammaen mistenker at du har vært etter mannen. Kanskje han er hemmelig forelsket i deg. Kanskje de ikke liker deg. Kanskje de er deprimerte. Det kan være mange grunner. Du kan jo prøve å konfrontere de.. Anonymkode: 68dd5...d10 7
ikkevoksen Skrevet 5. oktober 2019 #12 Skrevet 5. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ro ned litt da. Hvilket grunnlag har du for å mene dette når du ikke kjenner TS? Anonymkode: 4c185...755 Jeg mener det ikke, jeg sa kanskje. Påstår ingenting:)
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #13 Skrevet 5. oktober 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barna har lekt sammen siden barselgruppe tiden. Men i de to siste årene har foreldrene trukket seg unna. Jentene er ganske like, og kunne ha vært søsken.. Det er trist. Ingen av dem er sinte/stygge med hverandre. Anonymkode: 9b255...5c7 Kanskje du bør ta hintet. Hvis en mor ikke vil at barnet hennes skal leke med ditt barn så har hun nok sine grunner og det må du bare innfinne deg i. Anonymkode: f6480...0fe 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #14 Skrevet 5. oktober 2019 3 minutter siden, ikkevoksen skrev: Jeg mener det ikke, jeg sa kanskje. Påstår ingenting:) Det var jo virkelig å anta det verste om en fremmed person utfra hovedinnlegget. Synes ikke hun virker aggressiv i det hele tatt der, så synes det er litt spesielt å tenke at kanskje TS har sinneproblemer. Anonymkode: 4c185...755 4
Fugleskremsel Skrevet 5. oktober 2019 #15 Skrevet 5. oktober 2019 Kan du ikke bare spørre om de ikke ønsker at barna skal ha kontakt. Si at du har prøvd å spørre mange ganger, men føler at de avviser. Så kan de jo få være så voksen at de sier det rett ut. 10
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #16 Skrevet 5. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og jeg lurer på hvorfor. Kan dere hjelpe meg å analysere/tenke? Vet på forhånd at hun har skilt seg fra sin mann som hun har felles barn med. Dette skjedde for under 1år siden. Datteren deres leker godt sammen med mitt barn, og de spiller fotball og går i samme klasse. Begge jentene skal ha gitt utrykk for å ville leke sammen på fritiden. Men når jeg forsøker å hinte om dette til foreldrene, så ror dem seg på en måte litt unna 🤔 Har snakket med dem hver for seg i ulike anledninger altså.. Ja, jeg har tenkt tanken på at dem sliter og har nok med seg selv som nyskilte. Men datteren deres har det bra og ønsker å fortsette vennskapet med min datter. Jeg synes det hele bare er trist for jentene sin del! Moren har ingen problem med å stille opp på dugnader og annet sosialt, og jeg vet at eksmannen har mye fri. Så jeg skjønner ikke hvorfor de begge skal være så trasige! 😠 Jeg må tilstå at jeg blir irritert, og hadde ønsket å filleristet dem. Men jeg ønsker jo aller helst å være forståelsesfull opp i situasjonen.. Hva tenker dere kan ha skjedd her, og hvorfor er dem blitt slik? Anonymkode: 9b255...5c7 Kvar gamal er dottera di, lurar eg på? Anonymkode: d2cc3...cd8
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #18 Skrevet 6. oktober 2019 1 time siden, Jodaneida skrev: Kanskje de ikke liker deg. Er jo litt rart om de plutselig finner ut at de ikke skal like meg. Har jo ikke akkurat forandret meg fra barna var små og til dags dato😅 Anonymkode: 9b255...5c7 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #19 Skrevet 6. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du bør ta hintet. Hvis en mor ikke vil at barnet hennes skal leke med ditt barn så har hun nok sine grunner og det må du bare innfinne deg i. Anonymkode: f6480...0fe Dette er ikke skolen enig i. INGEN barn skal eksklureres😊 Anonymkode: 9b255...5c7 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #20 Skrevet 6. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke skolen enig i. INGEN barn skal eksklureres😊 Anonymkode: 9b255...5c7 Det står da ikke noe i dit startinnlegg om at noen blir ekskludert? Anonymkode: 4917a...8ce 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå