Gå til innhold

Easygrow nature eller hood? Annen vognpose bedre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, ser det er tilbud på vognposer og vurderer Easygrow, hva er forskjellen på Hood, Norse, Nature og Nord? Jeg blir smålig forvirret av lovprisingen på samtlige og synes det fremstår rotete i beskrivelsen av posene. 

Er noen mer åpen enn andre? Fungerer i barnehage? Vil de kunne brukes i Hordaland? Er ofte kaldt på vinter, sover de inne? 

Har en petite cherie fra før og denne vokser babyen ut av før jul, den virker ok men liten. Er det verdt å bruke 1500kr+ på en vognpose?

Anonymkode: c1186...a1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke oversikten over forskjellen på de forskjellige modellene, men har selv en easygrow nature og jeg elsker den! Hun bruker den i bhg. Den er så varm, lun, «puffy»(😂) og praktisk. Da med feks tanke på glidelåsen i midten. (Hvis hun sover i vogna og vi feks skal inn på butikken er det enkelt å forsiktig åpne den og bre posen til sidene uten å vekke hu). Hadde Voksi Urban før denne og syntes easygrow er bedre på alle måter. 

Skrevet
2 timer siden, Piruette skrev:

Har ikke oversikten over forskjellen på de forskjellige modellene, men har selv en easygrow nature og jeg elsker den! Hun bruker den i bhg. Den er så varm, lun, «puffy»(😂) og praktisk. Da med feks tanke på glidelåsen i midten. (Hvis hun sover i vogna og vi feks skal inn på butikken er det enkelt å forsiktig åpne den og bre posen til sidene uten å vekke hu). Hadde Voksi Urban før denne og syntes easygrow er bedre på alle måter. 

Takk for at du deler din erfaring😊

Anonymkode: c1186...a1e

Skrevet

Vi har både easygrow nature og voksi urban - en i bhg og en hjemme, og er veldig fornøyd med begge to! Jeg opplever at voksi urban kanskje er enda litt varmere enn easygrow (lurer på om den har ull inni, men husker neimen ikke helt i farta), men begge funker veldig fint til kalde dager! Vet ikke noe om de andre easygrow-posene du nevner dessverre, men nature er definitivt verdt pengene i alle fall☺️

Anonymkode: de222...b67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...