iskremm Skrevet 5. oktober 2019 #1 Skrevet 5. oktober 2019 (endret) . Endret 5. oktober 2019 av iskremm
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #3 Skrevet 5. oktober 2019 Helt normalt for en ung gubbe. Anonymkode: 34a42...f14 2
iskremm Skrevet 5. oktober 2019 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt normalt for en ung gubbe. Anonymkode: 34a42...f14 Er jo 810 gram 😂
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #6 Skrevet 5. oktober 2019 Har brødre med samme kropp/alder som du. De kan til tider spise SYKT mye. Hvis jeg som slank kvinne lett spiser en hel grandis når jeg er på mitt mest sultne, så synes jeg ikke det er så rart at du spiser en slik big one. Anonymkode: 27f5e...276
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #7 Skrevet 5. oktober 2019 Jeg er mann og spiser lett en slik pizza! Anonymkode: ca1a3...784
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #8 Skrevet 5. oktober 2019 Jeg synes det høres mye ut, men har jo sett andre menn på din alder få i seg en 600-grams biff med alt tilbehør på Big Horn. Så jeg er ikke akkurat sjokkert. Anonymkode: a5883...f09
Wagner Skrevet 5. oktober 2019 #9 Skrevet 5. oktober 2019 (endret) Unormalt å spise en slik pizza alene? Jeg er 36, 187cm, 86kg. Spiser fint en stor peppes pizza til middag om jeg ikke orker lage mat selv. Det er rundt 2500 kalorier. Mange år siden jeg har spist Big One nå men jeg husker jeg pleide spise 2 hele Big One pizzaer når jeg først spiste det - hvilket er rundt 1kg. I sommer spiste jeg rundt 1 kg til middag hver dag, hvilket er litt mer en pizzaen du viser til (810gram). Kunne sikkert fint spist en god del mer for jeg blir ikke stappmett, men jeg liker ha plass i magen til kveldsmat også så jeg spiser meg ikke stupfull. Mengdene vi opererer med her er ganske normale for høye menn med alright muskelmasse og adekvat aktivitetsnivå. Mange mødre har nok opplevd at deres sønner i slutten av tenårene spiser dem nesten ut av huset 😂 Med matglade hilsener fra Herr Wagner 🍗🍕🍉 Endret 6. oktober 2019 av Wagner 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #10 Skrevet 6. oktober 2019 8 timer siden, Wagner skrev: Unormalt å spise en slik pizza alene? Jeg er 36, 187cm, 86kg. Spiser fint en stor peppes pizza til middag om jeg ikke orker lage mat selv. Det er rundt 2500 kalorier. Mange år siden jeg har spist Big One nå men jeg husker jeg pleide spise 2 hele Big One pizzaer når jeg først spiste det - hvilket er rundt 1kg. I sommer spiste jeg rundt 1 kg til middag hver dag, hvilket er litt mer en pizzaen du viser til (810gram). Kunne sikkert fint spist en god del mer for jeg blir ikke stappmett, men jeg liker ha plass i magen til kveldsmat også så jeg spiser meg ikke stupfull. Mengdene vi opererer med her er ganske normale for høye menn med alright muskelmasse og adekvat aktivitetsnivå. Mange mødre har nok opplevd at deres sønner i slutten av tenårene spiser dem nesten ut av huset 😂 Med matglade hilsener fra Herr Wagner 🍗🍕🍉 Hvor mye bruker man på mat da?😮 Anonymkode: 41ced...0e7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #11 Skrevet 6. oktober 2019 Hvilken pizza ? Anonymkode: b6a57...a29
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #12 Skrevet 6. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken pizza ? Anonymkode: b6a57...a29 En peppes pizza. Anonymkode: 41ced...0e7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #13 Skrevet 6. oktober 2019 Om spørsmålet er om det er sunt, så tror jeg ikke det. Hadde vert bedre å spise halvparten og hatt en salat ved siden av f.eks. Anonymkode: f4ade...6e6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #14 Skrevet 6. oktober 2019 Bilde er fjernet regner jeg med? Det går ofte sport i å spise mye blant ungdommen, og det kan være ok noen ganger. Problemet er når de tar med seg denne vanen og spiser enorme mengder nesten hver dag året rundt. Da kommer fedmen. Har sette dette skje med menn som var slanke som tenåringer og 20-åringer, men de fortsatte spise enorme porsjoner og har blitt feite til slutt. De fikk også en del skryt eller positiv oppmerksomhet fordi de klarte spise så mye og måtte ha større tallerkener enn de andre osv. Men på sikt fikk det jo veldig kjipe konsekvenser. Å spise mye en dag innimellom går greit, ikke gjør det til en vane. Anonymkode: 3b877...c66
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #15 Skrevet 6. oktober 2019 Tanker? Jeg tenker at hvis du ofte spiser en hel sånn pizza er grunnen til at du har de tynnfeite magevalkene. Den har nesten 1800 kcal. Anonymkode: c0ded...eb3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #16 Skrevet 6. oktober 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: En peppes pizza. Anonymkode: 41ced...0e7 nei var bilde av en big one pizza Anonymkode: 8d704...e23
Gjest Forvirra_kar Skrevet 7. oktober 2019 #17 Skrevet 7. oktober 2019 Jeg henger på veggen i USA, etter en 5pound biff det blir vel 2-2.5kg. Det var heldigvis ikke så nøie at man spiste tilbehøret, for og få en tallerken med bilde på veggen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå