Gå til innhold

Warm Blush - pluss julerødt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil male stua i antikk grønn. Samboer vil male spisestua i en rødtone ala warm blush. Og jeg er forsåvidt med på den, men - jeg elsker en rød jul 😅 Og jeg får ikke til å tro at warm blush går med røde julegardiner. Noen tanker her? Evt en annen rødfarge, om så lysere, som går med rødt? Vil helst unngå å måtte kjøpe beige julegardiner :sjenert:

Anonymkode: b1b16...825

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes rødt og rosa er nydelig sammen til jul, tror absolutt du kan få det til å fungere :jepp: Bruk litt varme rosa farger her og der, som feks et ullteppe, et par rosahvite amaryllis eller julestjerner innimellom det andre, så glir alt fint sammen :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Bare tenk på at Warm Blush er en trendfarge uten like, og for mange er den allerede utdatert.. det er en fin men veldig spesiell farge - litt som blomstertapet eller knæsj oransje på 70-tallet. Antikk grønn er en mye mer klassisk farge, synes den er kjempefin! Prøv å overtale mannen din :) ville også anbefalt å ta en titt på Treasure dersom dere vurderer grønt. Dersom mannens argument er at han vil ha varme i stuen må du vise han at grønnfarger ikke automatisk er kalde farger, de kan være varme og gylne - særlig Treasure har en gyllen tone i seg. 

Anonymkode: 961f8...8ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...