Gruselgrafs Skrevet 5. oktober 2019 #1 Skrevet 5. oktober 2019 Noen som har opplevelser å dele? For min del så starta jeg å spise på ei Kvefjordkake, og omtrent samtidig ble det funnet et til nå uidenifsert lik der..... 2
feebee Skrevet 5. oktober 2019 #3 Skrevet 5. oktober 2019 3 minutter siden, Vera said: I kaka?? Hahaha blææ
Vera Skrevet 5. oktober 2019 #4 Skrevet 5. oktober 2019 Okey okey, jeg skal slutte å tulle. Jeg har en historie da, som er litt creepy. Jeg krasjet med bilen (ble ikke skadet, men bilen ble totalskadd), samtidig som det ene barnet mitt satt i en annen bil og sov, da barnet plutselig bråvåknet og hylskreik «mamma har krasjet, mamma har krasjet» og var helt utrøstelig. De som var sammen med barnet beroliget barnet med at det kun var et mareritt, og at mamma hadde det helt fint. Gjett om det ble rolig i bilen når jeg helt hysterisk ringte og sa at jeg nettopp hadde krasjet 🤷🏻♀️ 5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #5 Skrevet 5. oktober 2019 Akkurat nå, Vera skrev: Okey okey, jeg skal slutte å tulle. Jeg har en historie da, som er litt creepy. Jeg krasjet med bilen (ble ikke skadet, men bilen ble totalskadd), samtidig som det ene barnet mitt satt i en annen bil og sov, da barnet plutselig bråvåknet og hylskreik «mamma har krasjet, mamma har krasjet» og var helt utrøstelig. De som var sammen med barnet beroliget barnet med at det kun var et mareritt, og at mamma hadde det helt fint. Gjett om det ble rolig i bilen når jeg helt hysterisk ringte og sa at jeg nettopp hadde krasjet 🤷🏻♀️ Å det der er nifst.... Jeg vet om et barn som hadde sagt at tanten hans hadde fått barn og det gikk bra. De fikk en melding fra tanten en times tid etterpå... Anonymkode: ba5b4...463 2
Vera Skrevet 5. oktober 2019 #6 Skrevet 5. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å det der er nifst.... Jeg vet om et barn som hadde sagt at tanten hans hadde fått barn og det gikk bra. De fikk en melding fra tanten en times tid etterpå... Anonymkode: ba5b4...463 Jeg tenker nok at barn har en helt annen forutanelse (eller hva som er ordet) enn oss voksne. Men spesielt dette barnet har hatt noen helt sære hendelser opp i gjennom. Sluttet helt da barnet ble 7-8 år. Da min morfar døde satt jeg og ga barnet middag (barnet var ca 2 år), da barnet plutselig bryter ut «far sover godt nå» (kalte oldefar for far). Noen minutter etterpå får jeg tlf om at morfar hadde sovnet stille inn.. For å ha det sagt..jeg er ikke en person som tror på det ene eller det andre, men visse hendelser med dette barnet har vært Heldigvis har søsknene aldri hatt noe slikt..kunne jo risikert svakt hjerte etterhvert 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #7 Skrevet 6. oktober 2019 Ja, det har jeg. Noe ekstremt tilfeldig, men jeg tørr ikke srkive det her fordi jeg kjenenr ingen andre som har opplevd noe ligennde. Anonymkode: f722f...538
CabinCruiser Skrevet 3. november 2019 #8 Skrevet 3. november 2019 Jeg satt i kveld å lurte på om jeg skulle ringe og si opp alarmsystemet med brannovervåkning i morgen, da jeg følte at vi kanskje ikke hadde helt behovet. Spol litt senere i kveld - jeg skrudde på feil plate på komfyren, som har vært min store skrekk lenge, gikk på badet en tur, ble litt distrahert av noe rydding og kom opp til ett hus hvor utviklinga av røyk var blitt litt stor da det sto noe på den plata jeg skrudde på. For ett satans bråk. Alarmsentralen snakket til meg over den der intercommen og uttrykning var bestilt. Ungene er lysvåken og bikkjene vil ha oss ut. Jeg skal ikke si den opp i morgen. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå