AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #1 Skrevet 5. oktober 2019 Etter et år som han har nektet meg sex, så har han plutselig blitt veldig sexuell. Til og med mer enn denne nyforelsket greia vi gikk igjennom for 4 år siden. jeg tror ikke han har vært utro, for han henger over meg som en klut.. men! Det jeg lurer på, desto mer kåt han har blitt (over åra), desto mer bløt blir han på tuppen. Siste 5 mnd har han nesten gått rundt med konstant bløt tupp... og jeg synes ikke lenger det er like moro å gi han bj’s fordi det blir for mye gledesdråper. I tillegg får jeg sopp eller bakteriell vaginose hele tiden brått. Og det bryter alltid ut ca 1-3 dager etter sex. Sier seg selv at det blir mer behandlinger for et teit underliv enn det blir sex på meg. (Han også har fått beh for sopp) så mitt spm til dere, jeg har googlet, men kan det være andre grunner til at han er så mye bløt på tuppen enn at han bare er kåt? Anonymkode: d985c...466
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #2 Skrevet 5. oktober 2019 Mja.... jeg fikk sopp etter sex når eksen var utro..... Anonymkode: 4fe71...9e1 1
Mann37oslo Skrevet 5. oktober 2019 #3 Skrevet 5. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mja.... jeg fikk sopp etter sex når eksen var utro..... Anonymkode: 4fe71...9e1 Da slipper du å handle sopp i butikken👍
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #4 Skrevet 5. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Etter et år som han har nektet meg sex, så har han plutselig blitt veldig sexuell. Til og med mer enn denne nyforelsket greia vi gikk igjennom for 4 år siden. jeg tror ikke han har vært utro, for han henger over meg som en klut.. men! Det jeg lurer på, desto mer kåt han har blitt (over åra), desto mer bløt blir han på tuppen. Siste 5 mnd har han nesten gått rundt med konstant bløt tupp... og jeg synes ikke lenger det er like moro å gi han bj’s fordi det blir for mye gledesdråper. I tillegg får jeg sopp eller bakteriell vaginose hele tiden brått. Og det bryter alltid ut ca 1-3 dager etter sex. Sier seg selv at det blir mer behandlinger for et teit underliv enn det blir sex på meg. (Han også har fått beh for sopp) så mitt spm til dere, jeg har googlet, men kan det være andre grunner til at han er så mye bløt på tuppen enn at han bare er kåt? Anonymkode: d985c...466 Ja, forskjellige infeksjoner (prostata etc.) og selvfølgelig noen kjønnsykdommer, men det er umulig å si nøyaktig hva det er basert på informasjonen du gir. Jeg er ikke lege, men hadde det vært "helt friskt" sekret så skulle det ikke økt sjanse for bakteriell vaginose og annet? Har det noe farge, lukt? Ville uansett anbefalt en legetime... Anonymkode: 975f4...519
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #5 Skrevet 5. oktober 2019 Hvor lenge har dere vært sammen? Kun fire år? Anonymkode: 9858a...711
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #7 Skrevet 5. oktober 2019 Herregud dame, kom deg til lege ASAP! Anonymkode: 31036...a45 1
casanova 1 Skrevet 6. oktober 2019 #8 Skrevet 6. oktober 2019 Utifra det du beskriver, kan, jeg sier kan han ha hatt et sidesprang. Hvorfor? Hvis han for over et år siden hadde et eventyr på si, å i etter kant oppdaget at noe var galt, har han i frykt for «å slippe katta ut av sekken», det selv om det finnes andre muligheter, latt være å gå til legen sin. Når du nå uansett må gå til doktoren din, kan du, for å «løse» det intrikate problemet deres, be denne om å ikke fortelle deg årsaken til plagene dine og hans. Med det gir du mannen din et valg. Enten velger han å fortelle deg hvorfor, eller han lar det være. Selv om han skulle lyve, det vil si at grunnen til elendigheten var utroskap, kommer han garantert aldri aldri til å rote rundt med andre i gjen! Garantert!
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #9 Skrevet 6. oktober 2019 Hvorfor KG når lege er svaret? Sjølskading å sitte her og få svar på kliniske spørsmål. Anonymkode: 0680c...de6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå