Strikkemamsen Skrevet 5. oktober 2019 #1 Skrevet 5. oktober 2019 Hvilket hotell vil dere anbefale meg som aldri har vært i Oslo
Jdz Skrevet 5. oktober 2019 #2 Skrevet 5. oktober 2019 Har du noen spesiell preferanse på hotellkjede? Budsjett?
Strikkemamsen Skrevet 5. oktober 2019 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2019 Nei bare to venninner på tur så ikke det dyreste som er 😁
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #4 Skrevet 5. oktober 2019 Mellom Slottet og Stortinget: Scandic Grensen Thon Hotel Cecil Thon Hotel Rosenkrantz Thon Hotel Bastion Nær Oslo S: Scandic Oslo City Scandic Byporten Comfort Grand Central Thon Hotel Opera Anonymkode: 9a0aa...ec2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #5 Skrevet 6. oktober 2019 Min favoritt er Comfort Hotel express Youngstorget. Rimelig, sentralt og pene rom. Anonymkode: 606ec...9b2 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #6 Skrevet 6. oktober 2019 Jeg vil anbefale Thon hotel rosenkrantz. Ligger sentralt i en gate litt bak Karl johan, og nærme slottet. Fine rom, rent og pent og frokosten var virkelig helt fantastisk. Det var også inkludert kveldsmat. Anonymkode: 2e4ff...1af
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #7 Skrevet 7. oktober 2019 Thon hotell Opera har veldig god frokost og sentral beliggenhet Anonymkode: 611fb...4ee
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #8 Skrevet 7. oktober 2019 Stemmer også for Thon hotell opera. Veldig kjekt med tanke på kollektivtransport, da tog alle veier (også Gardermoen), taxi, T-bane, trikk og buss i Oslo ligger rett utenfor døren (uten at støy er et problem). God frokost, fint hotell ellers. Mange hoteller i Oslo har trange, små rom og kjedelig frokost. Anonymkode: 74981...696
*Emma* Skrevet 7. oktober 2019 #10 Skrevet 7. oktober 2019 Kommer nan på hvor mye du vil betale. The Thief er helt fantastisk flott. (Men det koster jo det hvite ut av øyet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå