Gå til innhold

Bør KG-Bryllup være for alle?

Hvem ønsker dere skal bruke Bryllup?  

1. 1. Hvem ønsker dere skal bruke Bryllup?

• Bare de som skal gifte seg
      0
    • Bare de som er gift
      0
    • Både de som er gift og de som skal gifte seg
      9
    • Absolutt alle som har lyst til det
      31

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det har vært mye diskusjoner og surmuling her i det siste om brukerene på Bryllup, og det hadde derfor vært interessant å høre hvem dere ønsker at skal bruke Bryllup flittig..

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

For alle som har lyst til det ! Men man trenger kanskje ikke kommentere abolsutt alt, særlig ikke det som faktisk er adressert til noen andre. Det er vel det noe av "surmulingen" har gått på, at man blir litt lei av meldingene til de som skriver tredve innlegg om dagen...hakk i plata... :o

Skrevet

Alle kan vel poste dersom de ønsker det. Synes likevel at det er upassende når folk kommer med brannfakler ala "alle jenter er så bryllupsfikserte" osv fra folk som ikke er inne her noe særlig. Mange kan jo gi råd her uten å skulle gifte seg/være gift? Mange spørsmål er generelle som man kan ha meninger om.

Skrevet

Synes at alle som vil skal få være her inne, men om de kommer for å kritisere at vi er opptatt av bryllup, da blir det for dumt!

Det er så supert at alle kommende bruder - og vi som har vært igjennom det- har et sted å utveksle erfrainger, uten å bli fortalt hvor "teite" vi er av de som IKKE er i samme situasjon..... :roll:

Skrevet

Jeg er ikke gift, har ikke vært gift, og skal ikke gifte meg (tror jeg da!!)

Men jeg kan da vel få lov å si min mening for det???

Jeg har hjulpet flere venninner med invitasjoner, pynt, m.m.........og det er jo mye fint å finne på bryllupstråden da.......... og andre steder på nettet. 8)

Og hvis det skal være slik - så ber jeg alle under 40 om å holde seg unna tråden for oss over 40! Bare så dere vet det. :evil:

Jeg har ikke barn heller jeg - men jeg har vært barn. Så jeg har jo litt erfaring da.......også har jeg sett mange barn, både snille og slemme.

Så jeg har jo noen meninger da....... om barn!!!! :blunke:

Skrevet

Hei!

Synes det er genialt at alle som har lyst til å si sin mening, gi ideer mm kan delta!!!

Takk for alle gode råd :D

Koz.. :wink:

Skrevet

Alle bør selvfølgelig få poste og svare på innlegg under "Bryllup"! Det imidlertid fullt tillatt å la være å svare på innlegg man synes er "teite". Å kritisere jentene (Ja, det er jo stort sett jenter her, da :lol: ) for å være overfokusert på bryllup, blir jo også litt feil... Blir omtrent som å kritisere brukerne i et dataforum for å være overfokusert på data det... De fleste har jo et liv både før og etter bryllupet og ikke minst utenfor KG.

Når det er sagt, så må jeg få lov til å si at jeg synes en del (Og, ja, det er fremdeles snakk om jenter) "tar helt av" når det blir snakk om å arrangere bryllup. Det er liksom ikke grenser for noen ting, og man har forventninger som kan skremme vettet av den mest forståelsesfulle og tålmodige mann. MEN jeg går jo ikke rundt og irriterer meg over det og plager heller ikke disse jentene med innlegg av typen "At dere gidder å bruke tid og penger på å arrangere bryllup med 200 gjester!" eller "Æsj, for en grusom kjole!".

Mvh

Leo (September 2002-brud)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...