AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #1 Skrevet 5. oktober 2019 Hei. Jeg lurer på om dere som reiser på sydentur med små barn (barnehagebarn) har noen tips til hvordan jeg kan få en rimelig pakkereise med fly og hotell? Altså hvilke sider som er lure å bestille fra? Jeg har sjekka ving og all inclusive der, men det blir ganske dyrt da all inclusive ligger på ca 8500 kr i uken i juli (den eneste måneden vi kan reise. Pga jobb) Ønsker helst gran Canaria eller Mallorca tur. To barn på 1 og 5 til sommern. Anonymkode: 17e4e...74e
Gjest Jeeeeeeea Skrevet 5. oktober 2019 #2 Skrevet 5. oktober 2019 Ikke det du spør om, men 8500 kr for fire personer all inclusive i en uke er vel ikke dyrt? Eller, det kommer jo an på øyet som ser. Men jeg tror ikke du finner det så mye rimeligere. Juli er vel en av de dyreste månedene å reise i itillegg. Du kan jo sjekke ut Apollo og Tui. Evt går det an å bestille fly og hotell hver for seg, noen ganger kan det lønne seg. Sjekk f.eks. Expedia, Trivago, Hotels og Finn.
tirben Skrevet 5. oktober 2019 #3 Skrevet 5. oktober 2019 Charter till Spania i juli er dyrt! Er nok billigere om dere bytter land. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #4 Skrevet 6. oktober 2019 Må det være chartertur? Med småbarn er det best å ha god plass. Jeg ville lett etter en leilighet å leie og bestilt fly for seg. Pleier å være uproblematisk å bestille transport til og fra flyplassen. Hvis prisen er et poeng, er det og greit å styre langt unna all invlusive. Det går helt fint å reise med småbarn uten charter og all inclusive. Anonymkode: 5f05e...46c 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #5 Skrevet 7. oktober 2019 På 5.10.2019 den 20.03, Jeeeeeeea skrev: Ikke det du spør om, men 8500 kr for fire personer all inclusive i en uke er vel ikke dyrt? Eller, det kommer jo an på øyet som ser. Men jeg tror ikke du finner det så mye rimeligere. Juli er vel en av de dyreste månedene å reise i itillegg. Du kan jo sjekke ut Apollo og Tui. Evt går det an å bestille fly og hotell hver for seg, noen ganger kan det lønne seg. Sjekk f.eks. Expedia, Trivago, Hotels og Finn. Regner med at 8500 er for bare mat og drikke i en uke. Koster gjerne det på all inklusive. Oppholdet ellers kommer lett på over 30 000 for en familie. Anonymkode: 3c22f...9e2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #6 Skrevet 7. oktober 2019 Vi må fort opp i 30.000-40.000 kr hvis vi reiser til Spania på all inclusive. 2 voksne og 2 barn som nå er 2 og 4 år. Reiseselskaper vi har erfaring med er apollo, tui og ving. Hvis du ønsker billigere ferie, ville jeg nok vurdert å bytte reisemål. Har du sjekket ut Italia, Hellas, Kypros, Kroatia eller Portugal? Bulgaria er også billigere enn Spania, men vi personlig synes ikke det var noe ok å være der med barn. Hadde derimot storveis i Italia!!! Anonymkode: 16bbb...19e
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #7 Skrevet 12. oktober 2019 All inclusive synes jeg man skal styre unna. For det første må man holde seg mer eller mindre på hotellet for å få full valuta for pengene, mye mer morsomt å lete seg frem til koselige små spisesteder i områdene rundt. + at man som turist bør legge igjen pengene sine hos lokalbefolkningen! Anonymkode: 2ae2d...0f1 6
caroprins Skrevet 13. oktober 2019 #8 Skrevet 13. oktober 2019 Sjekk ut Albania. Det er et rimelig land å feriere i. En pizza får du for 45 kroner. Apollo har endel charter dit. Var akkurat selv på hotel Fafa premium i Golem. Bra hotel med fin strand og alt man trenger. Albena i Bulgaria er et bra familiested å feriere i Bulgaria. Velg Flamingo grand hotel der. Pass på at det er Grand hotel og ikke bare Flamingo. Grand Canaria da det er lavsesong der om sommeren og rimeligere priser. Sjekk da spesiellt Bahia Feliz og hotel Monte Feliz. Det ligger rett ovenfor og er billigere. Det er enkelt å ta taxi fra flyplassen til Bahia Feliz. Det blåser litt mere på denne siden men det gjør ikke noe i sommervarmen. Akkurat Bahia Feliz har dårlig strand men bra bassenger da og man kan enkelt leie bil eller ta lokalbusser til fine strender om man ønsker seg en tur dit. Og øya har mye å by på for alle.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #9 Skrevet 14. oktober 2019 Vi reiser relativt ofte (en gang i året) til varme land i Europa med barn. Liker å kombinere strandliv med byliv. Vi drar stort sett alltid med vanlige rutefly, leier leilighet der vi kommer (ser etter hotell/leiligheter på booking.com, og airbnb), og har leiebil slik at vi kommer oss rundt og kan utforske litt. Nå i høstferien var vi i Portugal, Algarvekysten. Anbefales! KLM hadde greie priser på billetter. Tror det ble billigere der pga at barnerabattene på flybillettene er større enn de er hos SAS/Norwegian. Anonymkode: a6143...e6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå