Gå til innhold

Definisjon på full busk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Betyr det 100 % naturlig, eller at det ser naturlig ut. Om man har mye hårvekst og tar litt av lengden og vokser/napper bikinilinjen, kan det defineres som "full busk"? 

Anonymkode: 23728...283

Videoannonse
Annonse
Skrevet

100% naturlig. Ikke trimming av overkant, lengde og fjerning av bikinilinje. 

Anonymkode: b03de...73f

• Liker 2
Skrevet

jeg personlig liker best frisert busk på kvinnelig kjønnsorgan. Veldig tiltrekkende det. Full busk er for meg ufrisert og lite orden. 

Anonymkode: 3a05a...051

Gjest Paramount
Skrevet

Noen får aldri det jeg assosierer med full busk. Ikke alle er slik at aktivt vedlikehold er nødvendig.Heldig for dem sier jeg. De er fine uansett.

Skrevet

Full busk må jo være at håret er helt utvokst,og at det ikke er stussa eller fjerna noe.

Skrevet

Det er om våren. Etter en lang vinter feirer rips, raps og andre Ibsens buskvekster med rotbløytefylla for å hedre solen. Mange av buskene blir overstadig fulle, som tradisjonen fordrer. 

Anonymkode: 37654...439

Skrevet
8 timer siden, Trøndermann skrev:

Full busk må jo være at håret er helt utvokst,og at det ikke er stussa eller fjerna noe.

Men om man har veldig mye hårvekst og har rydda litt, kan jo andre tro at håret er helt utvokst? 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men om man har veldig mye hårvekst og har rydda litt, kan jo andre tro at håret er helt utvokst? 

Ja, men hvem spør og graver om det, da? Og hvem bryr seg?

Anonymkode: 90e94...fd3

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Betyr det 100 % naturlig, eller at det ser naturlig ut. Om man har mye hårvekst og tar litt av lengden og vokser/napper bikinilinjen, kan det defineres som "full busk"? 

Nei, full busk er jo å la det Gro helt. Da har man hår i «bikinilinjen» også

Anonymkode: ab935...297

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja visst, det kan jo se sånn ut. Men det er jo egentlig ikke full busk om man har rydda litt da. Og dessuten, det er jo finere jo større busken er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...