AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #21 Del Skrevet 12. oktober 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg meldte meg ut derfra, "den harde kjernen" der inne er temmelig fastgrodd og bakstreversk. Anonymkode: 85146...342 Det er min erfaring også. I tillegg er noen dem ikke særlig hyggelige. Anonymkode: ad487...c9b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 5. november 2019 #22 Del Skrevet 5. november 2019 Var ett problem lenge, men plutselig så løsnet det. Så bare prøv igjen folkens! Men må nå si jeg virkelig savner Canis 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #23 Del Skrevet 5. november 2019 10 minutter siden, MissPierce skrev: Var ett problem lenge, men plutselig så løsnet det. Så bare prøv igjen folkens! Men må nå si jeg virkelig savner Canis 😢 Jeg savner også canis. Anonymkode: 5cfb7...7c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 5. november 2019 #24 Del Skrevet 5. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg savner også canis. Anonymkode: 5cfb7...7c8 Var på hundesonen og canis samtidig, og likte canis mye bedre. Hundesonen er helt grei, men ikke helt det samme. Enda det er mye av de samme folkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #25 Del Skrevet 5. november 2019 På 12.10.2019 den 11.30, AnonymBruker skrev: Ja jeg meldte meg ut derfra, "den harde kjernen" der inne er temmelig fastgrodd og bakstreversk. Anonymkode: 85146...342 En del av den harde kjernen er ikke der lenger. Og bråkmakerene ble utestengt. Det er rolig og hyggelig der igjen nå Anonymkode: c8a84...810 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #26 Del Skrevet 5. november 2019 42 minutter siden, AnonymBruker said: En del av den harde kjernen er ikke der lenger. Og bråkmakerene ble utestengt. Det er rolig og hyggelig der igjen nå Anonymkode: c8a84...810 Virkelig? Kanskje jeg slenger innom og ser Anonymkode: 85146...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #27 Del Skrevet 5. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virkelig? Kanskje jeg slenger innom og ser Anonymkode: 85146...342 Ja det tok helt av en periode! Anonymkode: c8a84...810 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #28 Del Skrevet 6. november 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: En del av den harde kjernen er ikke der lenger. Og bråkmakerene ble utestengt. Det er rolig og hyggelig der igjen nå Anonymkode: c8a84...810 Det er i hvert fall rolig der inne. Det er ikke bare bråkmakerne som har forsvunnet, mange hyggelige og kunnskapsrike medlemmer har meldt seg ut eller er ikke aktiv der lenger. Anonymkode: ad487...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #29 Del Skrevet 20. juli 2020 fikk mange gode svar den gangen jeg drev og lette etter riktig rase for oss. og mange åndssvake svar, der det er tydelig at brukeren ikke ser lengre enn sin egen snute. Feks: Vi er ute etter en liten selskapshund, som er glad i barn. ... Så får en til svar: Åååå, dere må vurdere doberman, den vi har er SÅÅÅÅ snill og den elsker barna våre. Vokter skikkelig over dem. øøøø.... En annen ting som var utrOOOlig vanskelig var å komme "innafor" å bli kjent og lære litt om miljøet. Det er bortimot umulig å få noen til å si noe om oppdretterne. Det er fyfy å anbefale gode oppdrettere... eller advare mot oppdrettere som har hunder som kanskje ikke har god helse eller som bryter NKK-sine retningslinjer for avl etc. Så det er et marked, for hunder, men det er umulig å orientere seg i det. Andre steder så kan du lese anmeldelser på varer, terningkast på nettbutikker...men her er du nesten overlatt til deg selv, som nybegynner. Jeg ante ikke hva jeg skulle se etter hos en oppdretter, hva er bra , hva er dårlig etc? Egentlig ikke rart at det er folk som tyr til finn.no for å finne seg hund/valp. Anonymkode: eae83...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #30 Del Skrevet 31. oktober 2020 Noen som har prøvd å registrere seg i det siste? Har prøvd flere dager nå, men kommer ikke gjennom sikkerhetssjekken. Har sendt mail, men får ikke svar. Anonymkode: c9615...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eryxo Skrevet 31. oktober 2020 #31 Del Skrevet 31. oktober 2020 Jeg prøvde flere ganger med ujevne mellomrom, men fikk aldri mail tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå