Gjest olive Skrevet 20. mai 2005 #1 Skrevet 20. mai 2005 Er noen av dere sterilisert og kan fortelle litt om inngrepet. Plager etterpå? Sykemelding?
Marianne Skrevet 20. mai 2005 #3 Skrevet 20. mai 2005 Jeg har sterilisert meg og det gikk veldig bra. Inn på morgenen og hjem igjen på ettermiddagen. Jeg var vel sykemeldt en uke tror jeg, og de første dagene var relativt vonde syns jeg, men mest fordi jeg absolutt skulle sitte på pcen da. Det gikk fort over og jeg er veldig fornøyd med å ha gjort det. Og ikke minst å slippe å tenke på prevansjon konstant.
Gjest ii Skrevet 21. mai 2005 #4 Skrevet 21. mai 2005 Jeg har sterilisert meg og det gikk veldig bra. Inn på morgenen og hjem igjen på ettermiddagen. Jeg var vel sykemeldt en uke tror jeg, og de første dagene var relativt vonde syns jeg, men mest fordi jeg absolutt skulle sitte på pcen da. Det gikk fort over og jeg er veldig fornøyd med å ha gjort det. Og ikke minst å slippe å tenke på prevansjon konstant. Men, de knyter vel bare, sånn at man fremdeles vil få mensen, bare at egget ikke kommer "ned" ?? eller fjerner de livmor/eggstokker?? Kan jeg spørre hva det kostet?
Marianne Skrevet 21. mai 2005 #5 Skrevet 21. mai 2005 De knyter igjen, eller skjærer av er det vel de gjør. Man har mensen ja. Pris aner jeg ikke nå, for jeg tok det før en måtte betale så masse selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå