AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #1 Skrevet 5. oktober 2019 Den er i gammel betong som har fått noen slitasjeplasser, så jeg antar at det burde slipes, eller fylles på noe før det "males" og forsegles. Jeg kunne jo ha gjort dette selv, men vil gjerne ha det fint og riktig så det varer så lenge det kan. Neste vår vil jeg gjøre dette, men noen av dere har kanskje gjort dette før og kan komme med tips og råd? Hva kan det ca. koste når verandaen er ca.5x5 meter? Hvem kontakter jeg hvis det må gjøres av fagfolk? En malebutikk? En murer? Jeg aner ikke, men det gjør kanskje du? Anonymkode: c2a35...33e
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 5. oktober 2019 #2 Skrevet 5. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den er i gammel betong som har fått noen slitasjeplasser, så jeg antar at det burde slipes, eller fylles på noe før det "males" og forsegles. Jeg kunne jo ha gjort dette selv, men vil gjerne ha det fint og riktig så det varer så lenge det kan. Neste vår vil jeg gjøre dette, men noen av dere har kanskje gjort dette før og kan komme med tips og råd? Hva kan det ca. koste når verandaen er ca.5x5 meter? Hvem kontakter jeg hvis det må gjøres av fagfolk? En malebutikk? En murer? Jeg aner ikke, men det gjør kanskje du? Anonymkode: c2a35...33e Legg ut jobben på Mitt anbud.no. Da får du tilbud med pris. Men det høres ut som om dette er en jobb du absolutt kan gjøre selv. Ta bilde og spør hva du trenger å kjøpe i en byggvare butikk. Dette fikser du på en lørdags formiddag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå