Gå til innhold

Heisann, jeg er ganske så overvektig og vil nå bli kvitt dette. Har noen erfaring med vektklubb.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sjekket min bmi på demmes nettside og har en bmi på 36,7 som tilsvarer sterkt overvekt. Blitt anbefalt 12 mnd medlemsskap hos de når jeg skrev min alder og vekt, samt min målvekt som koster 709 kr. 

Men hva er det egentlig som dekker der? Er det verdt å kjøpe medlemskap der eller bør jeg heller gå for en annen side eller eventuelt PT som såklart koster mer men kanskje lettere å forholde seg til? 

Kom gjerne med deres vurderinger av vektklubb.no eller andre sider 😊

Anonymkode: 4be2d...955

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I den prisen er det tilgang til vektdagbok for å holde kontroll på kalorier, motivasjons-nyhetsbrev og forumet. Jeg ville heller brukt pengene på en PT som også kan bidra på kostholdssiden. 

Anonymkode: bac3b...6d0

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble medlem av vektklubben i januar, god erfaring, elsker at jeg kan legge inn en oppskrift, og så får jeg kcal/100g ut 🙌🏻🙌🏻

Har gått end ~7kg. Har hatt en lang pause, mistet litt motivasjon, og prøver nå å komme meg tilbake i tellegamet 😅

Men god erfaring. Det er kjempe god hjelp om du bare vil 😅

Skrevet

Må man ha en klubb? Kan man ikke bare dra på senteret å trene en time cardio og vekter etterpå? Samt ha en diett? 

Anonymkode: b4334...877

Skrevet

709 kr er billig for et år, en pt koster det omtrent i timen.

Ser ut som det er mange som har hatt god hjelp av vk.

Kostholdet tar kiloene, trening tar grammene!

Anonymkode: 014a0...592

Skrevet

Jeg syntes vektklubb.no var veldig nyttig under vektnedgang og etterpå for å holde vekten stabil. Lykke til!

Anonymkode: cc4d2...824

Skrevet

Så klart de anbefaler det. Ikke for din skyld, da, men for deres.

Det koster ingen penger å gå ned i vekt, du vil faktisk ha lavere utlegg enn du har i dag, siden du skal spise mindre. 

Den eneste du må forholde deg til, er deg selv, men det er ikke lett.

Anonymkode: 0ae20...6a6

Skrevet

Jeg hadde lett betalt 700kr hvis det kunne hjulpet meg ned fra en bmi på 36!

Anonymkode: a96d2...616

Skrevet

Jeg gikk ned 30 kilo uten noe hjelpemidler, men de siste 10 kiloene så slet jeg med motivasjonen og var egenrlig matlei (jeg er ingen fantasifull kokk), så derfor meldte jeg meg inn i veltklubb for å få noe inspirasjon til mat/oppskrifter.

Da ble jeg anbefalt et kalorinivå, men jeg har egentlig ikke tatt særlig hensyn til det da jeg ikke blir mett på så lite. Og jeg går også ned på mer enn de anbefaler. 

Men det som er så genialt er at hvis du logger kalorier så har de de fleste oppskrifter/matvarer i tillegg til oppskrifter. Du kan også velge å følge deres oppsatte matplan. Og de har helt normale matvarer (ikke sånn at man MÅ ha havremel, kokosmelk, havremelk og fibersirup i skapet feks). 

For min del var det ikke nødvendig, og jeg fulgte ikke deres matplan, men det ga meg inspirasjon i forhold til nye oppskrifter og da ny matglede. Og det var verdt de 3-400 kronene jeg betalte.

Anonymkode: aef1d...c56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...