AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #2 Skrevet 5. oktober 2019 Ser ikke at det er så mye verre enn alle andre sosiale plattformer? Det er jo mulighet til å legge ut hvor man jobber, hvilken utdannelse man har og slik på Facebook også - også kommer jo alt man gjør sosialt med venner, kule ferier etc i tillegg. Jeg blir ikke plaget av det, jeg synes det er kjekt med sosiale medier. Men jeg synes ikke LinkedIn er verre enn andre ting. Anonymkode: 3ee50...468
Tibbie Skrevet 5. oktober 2019 #3 Skrevet 5. oktober 2019 Overfladisk? Det er jo ikke overfladisk å skrive på CV ol. hva man er god til, hvilke kurs man har tatt og hvilken utdanning man har. Du vet at LinkedIn er et medium for forretninger? Ikke for kattevideoer og arrangementer for halloweenfester.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #4 Skrevet 5. oktober 2019 Det er stedet for å bli «oppdaget» hvis du har talent. Brukes til headhunting. Anonymkode: 49988...15d
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #5 Skrevet 7. oktober 2019 Synes det er mye fjas. Linker til helt uinteressante temaer som er så smale at jeg får høydeskrekk. Liker kontaktene, men kan jo ikke se mer enn feeden for da får den jeg har sett på vite at jeg har tittet. Noe som ikke er vanlig, altså la meg presisere hva jeg tenker. Det er ikke vanlig å titte på andres profiler på LinkedIn. Og det er ikke vanlig praksis at den du ser på vet det med en gang. Så, back to the darn feed da. Veldig akademisk. Nei, ikke min greie. Anonymkode: c2991...b6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå