Gå til innhold

Hvite menn som pusher 50 er i stadig stigende grad utrivelige

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lama_Drama
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har alltid eksistert hvite menn som pusher 50. 

Anonymkode: 91e94...ef6

Og det er i det sekundet de pusher femti de fikser verden? Det ut som denne generasjonen feiler litt i såfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 6.10.2019 den 11.31, Resignert skrev:

Jeg venter i spenning på hva de som er født etter 1990 vil bidra med.....Blogging, Instagramposting, Ex On The Beach, gaming, Paradise Hotel og denslags er vel hovedfokus for skremmende mange. Henger på kjøpesenter fra de ef 10-12 år, har dyre telefoner og klær osv. Selv kjøpte jeg min første mobil som 34 åring......

Jeg er også svært interessert i hva negre og arabere som pusher 50 har bidratt med. Somaliere spesielt......

haha er dette ironisk eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, simsmachop skrev:

haha er dette ironisk eller?

Nope. han har rett. Jeg er en kvinne på 25 og lurer ogsås på hva denne generasjonen har gjort som er så spæktakulært ??? Dere bare syter og klager

Anonymkode: 5ecc9...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2019 den 13.49, Tiuren skrev:

Jeg tror årsaken er at vi har en hel bråte med åndselite som har fått sitt intellekt gjennom Amerikanske TV programmer der de har en sterk polarisering mellom fattig og rik / hvit og svart, Der fattige hvite og svarte grupper står mot hverandre og kjemper om ressursene. 

Word. Folk tror at alt som skjer i Amerika, gjelder for her også. Er skikkelig patetisk å se.

Anonymkode: 5ecc9...3e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2019 den 11.13, AnonymBruker skrev:

Det er ingen som er mer ufyselige, selvgode selvsentrerte, fornektende og bitre enn de som er i 45-55 årsalderegruppen. Verden vil begynne å gå framover igjen når den generasjonen dør ut. 

Anonymkode: 79c9f...245

Er du dum? Det vil jo blir dere som kommer i nevnte aldersgruppe etterpå. Aldergruppen 45-55 vil aldri dø ut. Så forbanna nye tull en skal høre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...