smil Skrevet 20. mai 2005 #1 Skrevet 20. mai 2005 Hvem fortjener å vinne i kveld? Jeg heier på Tone, men tror kanskje at Jorun vinner.
rutti Skrevet 20. mai 2005 #2 Skrevet 20. mai 2005 abolsutt Jorunn som fortjener å vinne. men jeg tror folk flest stemmer på Tone da. Veldig dumt siden Tone synger kjedelig. Jorunn er en skikkelig artist:) og et verdig idol. jeg kjøper iallefall ikke platen til tone, hvis hun vinner. Jorunn får lage plate uansett:)
Cr@sh Skrevet 20. mai 2005 #3 Skrevet 20. mai 2005 Jeg syntes TONE bør vinne! I dag var hun klart best!
Brudulja Skrevet 20. mai 2005 #4 Skrevet 20. mai 2005 Tone var absolutt best idag og fortjener å vinne!
Gjest Madam Felle Skrevet 20. mai 2005 #5 Skrevet 20. mai 2005 Vinnerlåten var som skrevet til Tone, og derfor bør hun få den. Så da bør hun vinne
pusla Skrevet 20. mai 2005 #6 Skrevet 20. mai 2005 Ikke noen stor fan av noen av dem, men Tone var bra i dag, så da håper jeg vel på henne.
Litz Skrevet 20. mai 2005 #7 Skrevet 20. mai 2005 Tone sang som vanlig veldig bra... og Jorunn var som alltid småsur på samtlige vers. Det skal hun ha... hun kan synge refrengene og holde tonen samtidig... så lenge hun står musestille... jenta har jo elendig kondis og det hører man så fort hun beveger på seg. Syns Tone fortjener å vinne. Faktisk så syns jeg ikke Jorunn fortjener å være i finalen i det hele tatt, i mine øyne burde hun ikke engang gått videre fra audition i utgangspunktet. Hjelper ikke at Jorunn er den "kuleste" og den mest utadvendte... jeg syns man bør kunne synge bra for å kunne kalle seg artist, og det kan ikke Jorunn.
mrs williams Skrevet 20. mai 2005 #9 Skrevet 20. mai 2005 Håper på tone siden hun kommer fra samme fylke som jeg er oppvokst i ! Stao no pao
Gjest elin Skrevet 20. mai 2005 #10 Skrevet 20. mai 2005 Ærlig talt, rutti....skaff deg høreapparat! Dette blir bare patetisk.
Gjest Spacegirl Skrevet 20. mai 2005 #12 Skrevet 20. mai 2005 Jeg syns Jorun bør vinne. Tone er absolutt ikke noe dårligere til å synge, men syns hun blir litt anonym. Jorun er mer idol-emne syns jeg
Gjest elin Skrevet 20. mai 2005 #13 Skrevet 20. mai 2005 Jau, jau....det var like godt at Tone ikke vant, så slipper hun å bli en flopp, som Kjartan. :-)
rutti Skrevet 20. mai 2005 #14 Skrevet 20. mai 2005 Den beste vant:) Tone klarer nok å bli en flopp selv om hun ikke vant. Godt at det er noe rettferdighet i verden sier nå jeg! :evil:
Gjest elin Skrevet 20. mai 2005 #15 Skrevet 20. mai 2005 Den beste ..... Ho klarer jo ikke å synge reint engang!
Gjest Catwoman Skrevet 20. mai 2005 #16 Skrevet 20. mai 2005 Jeg syns Jorun bør vinne. Tone er absolutt ikke noe dårligere til å synge, men syns hun blir litt anonym. Jorun er mer idol-emne syns jeg enig
rutti Skrevet 20. mai 2005 #17 Skrevet 20. mai 2005 syns det er latterlig når feks gjester skriver innlegg her og ikke tør skrive navn??? Kanskje den beste vant jo:) Hun synger absolutt ikke falskt.
Gjest elin Skrevet 20. mai 2005 #18 Skrevet 20. mai 2005 Jeg er ikke gjest. Jeg skriver med nick, som du. Forskjellen er at du er innlogget....nemlig! Om den beste vant kan diskuteres i det vide og det brede uten at man noen gang blir enig om det. De beste, etter min mening, gikk ut for lenge siden. Jorun er og blir ikke noe mer enn en mediaflopp. Innse det!
Gjest skindeep Skrevet 21. mai 2005 #19 Skrevet 21. mai 2005 syns det er latterlig når feks gjester skriver innlegg her og ikke tør skrive navn??? Nå må de jo skrive navn.. du har jo kun et nick du også.. så hva er forskjellen på navnet ditt og en gjest som avgir et nick kun til et innlegg?
Cathie Skrevet 21. mai 2005 #20 Skrevet 21. mai 2005 Heldigvis har man forskjellig smak!!! Det er jo en grunn til at vi ikke har de samme cd'ene alle sammen! Noen liker Tone og noen liker Jorun... Har ikke så mye med hvem som synger renest! Der har begge både gjort det bra og tabba seg ut flere ganger! Smaken er forskjellig, derfor kommer man aldri noen vei med den diskusjonen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå