AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #1 Skrevet 5. oktober 2019 Jeg skal selge leiligheten min snart. Lurer på om noen her har prøvd disse lavpris-meglerne? Vet noen kun har inkludert en visning også betaler mann en viss sum ved ekstra visning. Vil det jevnt over bli billigere? Er det noen negative sider ved bruk av lavpris-megler? Bor forresten i Bergen. Anonymkode: eebbf...eba
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #2 Skrevet 5. oktober 2019 Det er som regel slik at du får det du betaler for. Det er en grunn til at de dyre er dyre, det er fordi de rett og slett er gode i jobben sin. Anonymkode: 1f71d...763
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #3 Skrevet 5. oktober 2019 Jeg var litt i tvil før jeg skulle selge denne gangen om jeg skulle gå for full pakke eller noe billigere. Etter at salget er gjennomført er jeg ikke i tvil om at full pakke med en megler som har oversikt over potensielle budgivere, følger dem opp mot budrunde og pusher på en god måte i budrunde ga meg minst 200.000 mer for boligen. Da blir de 50.000 eksta verdt pengene. Men! Ikke bare velg en random megler. Møt dem, snakk med dem, diskuter strategi, se på annonsene og salg de har gjennomført. Spør gjerne venner etter anbefalinger og se etter om noen har gjennomført gode salg i ditt område. Anonymkode: d9c6a...5f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå