AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #1 Skrevet 5. oktober 2019 farmorå til dattera mi truer meg med barnevernet pga hu vil se barnet og ha barnet alene, (hun er ustabil) (tåler ikke mye bråk) (vil ikke skifte bleier) (vasker aldri hendene etter hun har klappet hunden i huset ( dette gjør heller ikke farfar, barnefar..) barnefaren får nå samvær med støtte via familievern, så han får ikke ta med seg dattera hjem (hun er 10 måneder) hvordan takler andre farmødre så godt?! dette er klarer jeg ikke.. har prøvd før og sammerbeide med hele barnefars familien så godt jeg kunne! men neida de vil bare ha henne alene og er frekke med meg og truer.. Må de ha henne alene? Anonymkode: d9360...36b
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #2 Skrevet 5. oktober 2019 Men er ikke barnevernet allerede inne i bildet? Er det du som poster så mange tråder om deg og din datter på 10 måneder? Dialekten og skrivemåten er lik flere andre tråder. Anonymkode: f7c3f...164 7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #3 Skrevet 5. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men er ikke barnevernet allerede inne i bildet? Er det du som poster så mange tråder om deg og din datter på 10 måneder? Dialekten og skrivemåten er lik flere andre tråder. Anonymkode: f7c3f...164 ? Anonymkode: d9360...36b 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #4 Skrevet 5. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: ? Anonymkode: d9360...36b Beklager hvis du ikke er personen jeg trodde. Var dialekten jeg stusset på. Håper du får noen råd her. Anonymkode: f7c3f...164
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #5 Skrevet 5. oktober 2019 Det er ikke lov å skrive på dialekt på kg. Anonymkode: 6929e...d5e
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #6 Skrevet 5. oktober 2019 Hva er det farmora truer med å melde deg inn for? Hørtes spesielt ut. Anonymkode: ec53a...e0c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #7 Skrevet 5. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men er ikke barnevernet allerede inne i bildet? Er det du som poster så mange tråder om deg og din datter på 10 måneder? Dialekten og skrivemåten er lik flere andre tråder. Anonymkode: f7c3f...164 Det er nok samme person, kjenner igjen skrivestilen.. Anonymkode: 6c07b...3e5 3
Gjest Dævendøtte Skrevet 5. oktober 2019 #8 Skrevet 5. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: farmorå til dattera mi truer meg med barnevernet pga hu vil se barnet og ha barnet alene, (hun er ustabil) (tåler ikke mye bråk) (vil ikke skifte bleier) (vasker aldri hendene etter hun har klappet hunden i huset ( dette gjør heller ikke farfar, barnefar..) barnefaren får nå samvær med støtte via familievern, så han får ikke ta med seg dattera hjem (hun er 10 måneder) hvordan takler andre farmødre så godt?! dette er klarer jeg ikke.. har prøvd før og sammerbeide med hele barnefars familien så godt jeg kunne! men neida de vil bare ha henne alene og er frekke med meg og truer.. Må de ha henne alene? Anonymkode: d9360...36b Siden far har samvær med støtte, vil jeg tro at du har støtte rundt deg fra det offentlige. Synes du skal ta en prat med en kontaktperson du har der, og forklare situasjonen. Og du skal også vite at besteforeldre ikke har noen som helst rettighet til å ha barnet ditt alene hvis du ikke ønsker det.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #9 Skrevet 5. oktober 2019 Ut i fra alt du har skrevet om deg og situasjonen så regner jeg med at du blir fratatt din datter snart. Du eier ikke innsikt og gir faen i hva som er din datters beste. Anonymkode: 23204...7a8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå