Ariana807 Skrevet 5. oktober 2019 #1 Skrevet 5. oktober 2019 Jeg har store drømmer/planene; kjøpe ny leilighet, ny bil, betale ned studielån 🙌🏻🙌🏻 Hva hadde dere gjort om dere vant? 😄
feebee Skrevet 5. oktober 2019 #2 Skrevet 5. oktober 2019 Investert alt, og betalt meg selv en grei lønning hver måned å leve på resten av livet. 82 millioner kroner up for grabs i kveld.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #3 Skrevet 5. oktober 2019 Hadde tatt pengene og dratt til Las Vegas og kost meg med damer, sprit og gamlbing til det var tomt. Anonymkode: 5956d...010
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #4 Skrevet 5. oktober 2019 Skal vinne ja, slik at vi endelig kan oppgradere til hus. Anonymkode: 87fdd...997
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #6 Skrevet 5. oktober 2019 Kommer an på hvor mye da. En million: Gå av med pensjon noen år tidligere Fem millioner: Gå av med pensjon nå 100 millioner: Kjøpt meg den lokale fotballklubben Merkelig nok vant jeg ikke i kveld, men regner med det blir til uka Anonymkode: 77109...b87
dr_zhivago Skrevet 5. oktober 2019 #7 Skrevet 5. oktober 2019 Spill heller på hest om du først skal hive penger i dass. Det er tross alt mer realistisk å vinne en grei slump i ny og né på hest, og har du griseflaks så kan det også bli mange millioner. Og det er faktisk mulig å bruke kunnskaper for å øke vinnersjansene på hest i motsetning til lotto.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #8 Skrevet 5. oktober 2019 Just now, dr_zhivago said: Spill heller på hest om du først skal hive penger i dass. Det er tross alt mer realistisk å vinne en grei slump i ny og né på hest, og har du griseflaks så kan det også bli mange millioner. Og det er faktisk mulig å bruke kunnskaper for å øke vinnersjansene på hest i motsetning til lotto. Men vi har ingen kunnskaper 😄 Anonymkode: 77109...b87 1
dr_zhivago Skrevet 5. oktober 2019 #9 Skrevet 5. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men vi har ingen kunnskaper 😄 Anonymkode: 77109...b87 Er bare å lese litt så får du litt kunnskaper. Selv ikke en doktorgrad i statistikk øker vinnersjansene i lotto, annet enn at den kan hjelpe deg til å regne ut at det er mer fornuftig å bruke pengene som dasspapir.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #10 Skrevet 5. oktober 2019 Bygge nytt hus. Sikre barnas økonomiske fremtid. Gi bort noe av gevinsten til noen få utvalgte. Sette på skallfasetter. Ta brystløft og bukplastikk. Muligens skille meg. Anonymkode: cc6c2...b62
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #11 Skrevet 6. oktober 2019 Hadde dratt til Las Vegas og satset alt på 32 rød. Anonymkode: 5956d...010
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå