AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #1 Skrevet 5. oktober 2019 Jeg og kjæresten har vært sammen i noen år. Sexlivet er generelt bra, men sliter mye med kommunikasjon. Han er dårlig på å lese kroppsspråket mitt, samtidig som han ikke tåler at jeg sier ting rett ut. Vi har kranglet en del i det siste, men hadde en fin samtale for litt siden. Da følte jeg meg forstått, og det påvirket sexlysten veldig positivt. Men så hadde vi en ny episode for to dager siden. Vi hadde vært fra hverandre i noen dager, og bygget opp savnet på mld'er til han skulle komme hjem. Jeg satt å ventet på at han skulle komme til meg på kvelden, eller tidlig neste morgen, men det gjorde han ikke, og unnskyldningen var tynn. Han dukket derimot opp én time før jeg hadde en avtale med en venninne, igår formiddag. Da hadde jeg ventet så lenge at jeg ikke ville ha sex lenger, og det kunne merkes, pluss at jeg sa det rett ut, på en hyggelig måte. Så tenkte jeg igår kveld at jeg skulle prøve å gjøre det godt igjen når han kom for å overnatte. Men når han kom, var han trøtt og ville bare sove. Greit. Jeg fikk ikke sove, så prøvde å vekke han senere på natta - ingen respons. Greit. Jeg våknet 2t før han på morgenen, og når han våknet, bare sto han opp å dro. Da sa jeg: Seriøst, skal du dra nå? Også måtte jeg si det rett ut, at jeg prøvde meg igår, i natt, på morgenen, og at det er sårende å bli avvist så mange ganger på rad. Og at det er litt viktig å "ordne opp" når vi har krangla og jeg ikke vet når vi ses neste gang. Da ble han sint og mente at jeg ødela lysten hans enda mer ved å si ting rett ut. Men hva skal jeg gjøre da? Når jeg blir avvist flere ganger på rad? Vet jo ikke om jeg ikke er pågående nok, eller tar hevn, fordi jeg ikke hadde lyst igår formiddag🙄 Nå sitter jeg her å føler meg dum, som "krangler" om sex. Det burde skjedd naturlig. Han har alltid lyst, og jeg viser aldri om jeg ikke har lyst. Men blir lei av å prøve også, når jeg egentlig ikke vil. Og at han skal bli sur for det, når jeg forklarer hvorfor. Virker som at han mister lysten, over at jeg forklarer hvorfor jeg mistet lysten én gang🙄 Dette ble ett barnslig innlegg, men vi er altså i 30-årene. Og jeg bare lurer på om jeg er veldig sensitiv eller hvorfor han ikke forstår🤷♀️ Anonymkode: 0159e...728
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #2 Skrevet 5. oktober 2019 Han sier han ikke er gira på sex, likevel så prøver du å vekke han på natta, samme på morgenen for at han skal ha sex med deg! Hadde en mann gjort dette, så ville alle kvinner ropt ut, han er (fyll inn diverse diagnoser), etterfulgt av kom deg bort, han er ikke god for deg. Tankevekker? Anonymkode: 065d1...3ea 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #3 Skrevet 5. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han sier han ikke er gira på sex, likevel så prøver du å vekke han på natta, samme på morgenen for at han skal ha sex med deg! Hadde en mann gjort dette, så ville alle kvinner ropt ut, han er (fyll inn diverse diagnoser), etterfulgt av kom deg bort, han er ikke god for deg. Tankevekker? Anonymkode: 065d1...3ea Enig. Her er det bare å komme seg vekk fra hverandre, dere er ikke kompatible. Du må skjerpe oppførselen din, og bør finne deg en kåting. Anonymkode: eaf2f...a78
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #4 Skrevet 5. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og kjæresten har vært sammen i noen år. Sexlivet er generelt bra, men sliter mye med kommunikasjon. Han er dårlig på å lese kroppsspråket mitt, samtidig som han ikke tåler at jeg sier ting rett ut. Vi har kranglet en del i det siste, men hadde en fin samtale for litt siden. Da følte jeg meg forstått, og det påvirket sexlysten veldig positivt. Men så hadde vi en ny episode for to dager siden. Vi hadde vært fra hverandre i noen dager, og bygget opp savnet på mld'er til han skulle komme hjem. Jeg satt å ventet på at han skulle komme til meg på kvelden, eller tidlig neste morgen, men det gjorde han ikke, og unnskyldningen var tynn. Han dukket derimot opp én time før jeg hadde en avtale med en venninne, igår formiddag. Da hadde jeg ventet så lenge at jeg ikke ville ha sex lenger, og det kunne merkes, pluss at jeg sa det rett ut, på en hyggelig måte. Så tenkte jeg igår kveld at jeg skulle prøve å gjøre det godt igjen når han kom for å overnatte. Men når han kom, var han trøtt og ville bare sove. Greit. Jeg fikk ikke sove, så prøvde å vekke han senere på natta - ingen respons. Greit. Jeg våknet 2t før han på morgenen, og når han våknet, bare sto han opp å dro. Da sa jeg: Seriøst, skal du dra nå? Også måtte jeg si det rett ut, at jeg prøvde meg igår, i natt, på morgenen, og at det er sårende å bli avvist så mange ganger på rad. Og at det er litt viktig å "ordne opp" når vi har krangla og jeg ikke vet når vi ses neste gang. Da ble han sint og mente at jeg ødela lysten hans enda mer ved å si ting rett ut. Men hva skal jeg gjøre da? Når jeg blir avvist flere ganger på rad? Vet jo ikke om jeg ikke er pågående nok, eller tar hevn, fordi jeg ikke hadde lyst igår formiddag🙄 Nå sitter jeg her å føler meg dum, som "krangler" om sex. Det burde skjedd naturlig. Han har alltid lyst, og jeg viser aldri om jeg ikke har lyst. Men blir lei av å prøve også, når jeg egentlig ikke vil. Og at han skal bli sur for det, når jeg forklarer hvorfor. Virker som at han mister lysten, over at jeg forklarer hvorfor jeg mistet lysten én gang🙄 Dette ble ett barnslig innlegg, men vi er altså i 30-årene. Og jeg bare lurer på om jeg er veldig sensitiv eller hvorfor han ikke forstår🤷♀️ Anonymkode: 0159e...728 Det kommer aldri til å funke mellom dere hvis dere ikke kommuniserer bra. Snakke med sexolog kanskje? Anonymkode: edfbe...c19
Geojak Skrevet 5. oktober 2019 #5 Skrevet 5. oktober 2019 Kommunikasjon er viktig! Prøv evt. å snakke om det i rolige former, ikke beskyld den ene eller andre for å mangle lyst. Innimellom er det jo slik at lysten ikke er der selv om man vil. Å tvinge seg selv til å ha sex fordi den andre vil akkurat da er ikke lurt i hvertfall ikke i lengden. Må fogg innrømme at hadde kona vekket meg midt på natten fordi hun har lyst på sex, hadde jeg gjort mye for å klare å bli tent, og møte hennes plutselige lyst. Vi har snakket om det og hun tenker ofte på at jeg skal tidlig opp neste morgen og vil være trøtt om hun vekker meg midt på natten... Mitt svar til det er alltid: jeg er gjerne stuptrøtt en dag på jobb, om det er fordi vi har sex på natten. Sex med henne er for meg mye viktigere enn å bære uthvilt neste dag 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå