Gå til innhold

Damer, kjenner dere forskjell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen tvil om at vi menn synes sex (penis i vagina, piv, penetrering, samleie osv.) er absolutt best uten kondom.

Det skrives mye at damer har mest følelse i vagina åpningen, ikke full så mye lenger inn.

Spørsmålet til dere damer, merker dere stor forskjell om det er med eller uten kondom.

hva er best for dere?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortrekker uten. Synes det blir mindre friksjon med kondom.

• Liker 2
Skrevet

Kjenner forskjell, ja. Men syns begge deler er like godt. 

Anonymkode: f1110...a55

• Liker 3
Skrevet

Null forskjell annet enn den deilige følelsen av trygghet på at jeg ikke vil bli gravid, takknemligheten over at det ikke blir en bløt flekk i senga og gleden over at jeg har funnet en mann som ikke har noe imot å ta ansvar for egen, og min seksuelle helse. 

Anonymkode: cb63f...900

• Liker 21
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 1bdf9...d4d

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Null forskjell annet enn den deilige følelsen av trygghet på at jeg ikke vil bli gravid, takknemligheten over at det ikke blir en bløt flekk i senga og gleden over at jeg har funnet en mann som ikke har noe imot å ta ansvar for egen, og min seksuelle helse. 

Du bør fokuser mer på sexen når du puler.

• Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:klappe:

Anonymkode: 92d9d...8f5

• Liker 6
Skrevet

Hva er dette for et tullete spørsmål? Vi bruker jo dildo også. 

Anonymkode: 84fac...c87

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Macro skrev:

Du bør fokuser mer på sexen når du puler.

Og det gjør kondom at jeg kan. 

• Liker 13
Skrevet

Kjenner forskjell ja, foretrekker uten. Men med ny partner vil det alltid bli med uansett. 

Anonymkode: e9f5a...2dc

Skrevet

Nei kjenner ingen forskjell sånn rent fysisk  

Men mentalt liker jeg best uten, liker følelsen bedre. 

For å unngå søl og gris er det best med!

Anonymkode: 4a0cc...18b

• Liker 3
Skrevet

Uten tvil bedre uten. Merker absolutt når han har på kondom. 

Anonymkode: 1c24e...109

• Liker 3
Skrevet

Uten, føles best, rent fysisk.

Med, føles best, rent psykologisk. 

Er han sterilisert; så er ALT MEGET BEDRE!!

Anonymkode: bbedd...2e7

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er dette for et tullete spørsmål? Vi bruker jo dildo også. 

Anonymkode: 84fac...c87

Ja vet det, men regner med dere merker forskjell på dildo og «ekte vare» også. Håper hvertfall det 😉 Hvis ikke risikerer jo vi menn å bli erstattet av en som alltid er tilgjengelig når du har lyst, og ikke maser ellers i uka 😂

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Geojak skrev:

Ja vet det, men regner med dere merker forskjell på dildo og «ekte vare» også. Håper hvertfall det 😉 Hvis ikke risikerer jo vi menn å bli erstattet av en som alltid er tilgjengelig når du har lyst, og ikke maser ellers i uka 😂

En dildo uansett hvor ekte den skulle kjennes ut, kan aldri erstatte en mann😉

• Liker 7
Skrevet

Kjenner selvfølgelig forskjell, men det betyr ikke at det er mindre godt med kondom. Men, om det er en mikroskopisk sjangs for å bli gravid (feks ved spiralbytte) brukes det kondom ja! Jeg vil ikke bli gravid, og tar ansvar for å ikke bli det. Det gjør heldigvis mannen min også, siden vi er to om å ha sex. 

• Liker 3
Skrevet

Kjenner forskjell, ja - og det føles definitivt best uten kondom. Og - dildo er digg nok, det, men kan aldri overgå "ekte vare". :)

• Liker 7
Skrevet

Føles bedre uten, men vil ikke ha kjønnssykdommer så når det er en tilfeldig eller ny partner er det helt nødvendig med kondom. Og forskjellen er ikke så stor heller. Det mest trøblete med kondom er at han må "tukle" med å få den på, eller at jeg må "tukle" med det. Best hvis han ordner det selv og at det går fort og kjapt. (Stor nedtur med de som blir slappe når de får på kondom da, det gjelder dessverre for endel menn. Kanskje de som ikke er så vant med å bruke kondom).

Anonymkode: 2eafc...2f2

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, wintergirl said:

En dildo uansett hvor ekte den skulle kjennes ut, kan aldri erstatte en mann😉

Og takk og lov for det sier vi lesbiske

Anonymkode: 9df46...01b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...