Geojak Skrevet 5. oktober 2019 #1 Skrevet 5. oktober 2019 Ingen tvil om at vi menn synes sex (penis i vagina, piv, penetrering, samleie osv.) er absolutt best uten kondom. Det skrives mye at damer har mest følelse i vagina åpningen, ikke full så mye lenger inn. Spørsmålet til dere damer, merker dere stor forskjell om det er med eller uten kondom. hva er best for dere? 1
Macro Skrevet 5. oktober 2019 #2 Skrevet 5. oktober 2019 Fortrekker uten. Synes det blir mindre friksjon med kondom. 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #3 Skrevet 5. oktober 2019 Kjenner forskjell, ja. Men syns begge deler er like godt. Anonymkode: f1110...a55 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #4 Skrevet 5. oktober 2019 Null forskjell annet enn den deilige følelsen av trygghet på at jeg ikke vil bli gravid, takknemligheten over at det ikke blir en bløt flekk i senga og gleden over at jeg har funnet en mann som ikke har noe imot å ta ansvar for egen, og min seksuelle helse. Anonymkode: cb63f...900 21
Macro Skrevet 5. oktober 2019 #6 Skrevet 5. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Null forskjell annet enn den deilige følelsen av trygghet på at jeg ikke vil bli gravid, takknemligheten over at det ikke blir en bløt flekk i senga og gleden over at jeg har funnet en mann som ikke har noe imot å ta ansvar for egen, og min seksuelle helse. Anonymkode: cb63f...900 Du bør fokuser mer på sexen når du puler. 11
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #7 Skrevet 5. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Null forskjell annet enn den deilige følelsen av trygghet på at jeg ikke vil bli gravid, takknemligheten over at det ikke blir en bløt flekk i senga og gleden over at jeg har funnet en mann som ikke har noe imot å ta ansvar for egen, og min seksuelle helse. Anonymkode: cb63f...900 Anonymkode: 92d9d...8f5 6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #8 Skrevet 5. oktober 2019 Hva er dette for et tullete spørsmål? Vi bruker jo dildo også. Anonymkode: 84fac...c87 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #9 Skrevet 5. oktober 2019 Akkurat nå, Macro skrev: Du bør fokuser mer på sexen når du puler. Og det gjør kondom at jeg kan. Anonymkode: cb63f...900 13
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #10 Skrevet 5. oktober 2019 Kjenner forskjell ja, foretrekker uten. Men med ny partner vil det alltid bli med uansett. Anonymkode: e9f5a...2dc
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #11 Skrevet 5. oktober 2019 Nei kjenner ingen forskjell sånn rent fysisk Men mentalt liker jeg best uten, liker følelsen bedre. For å unngå søl og gris er det best med! Anonymkode: 4a0cc...18b 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #12 Skrevet 5. oktober 2019 Uten tvil bedre uten. Merker absolutt når han har på kondom. Anonymkode: 1c24e...109 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #14 Skrevet 5. oktober 2019 Uten, føles best, rent fysisk. Med, føles best, rent psykologisk. Er han sterilisert; så er ALT MEGET BEDRE!! Anonymkode: bbedd...2e7 3
Geojak Skrevet 5. oktober 2019 Forfatter #15 Skrevet 5. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er dette for et tullete spørsmål? Vi bruker jo dildo også. Anonymkode: 84fac...c87 Ja vet det, men regner med dere merker forskjell på dildo og «ekte vare» også. Håper hvertfall det 😉 Hvis ikke risikerer jo vi menn å bli erstattet av en som alltid er tilgjengelig når du har lyst, og ikke maser ellers i uka 😂 3
wintergirl Skrevet 5. oktober 2019 #16 Skrevet 5. oktober 2019 2 minutter siden, Geojak skrev: Ja vet det, men regner med dere merker forskjell på dildo og «ekte vare» også. Håper hvertfall det 😉 Hvis ikke risikerer jo vi menn å bli erstattet av en som alltid er tilgjengelig når du har lyst, og ikke maser ellers i uka 😂 En dildo uansett hvor ekte den skulle kjennes ut, kan aldri erstatte en mann😉 7
Vera Skrevet 5. oktober 2019 #17 Skrevet 5. oktober 2019 Kjenner selvfølgelig forskjell, men det betyr ikke at det er mindre godt med kondom. Men, om det er en mikroskopisk sjangs for å bli gravid (feks ved spiralbytte) brukes det kondom ja! Jeg vil ikke bli gravid, og tar ansvar for å ikke bli det. Det gjør heldigvis mannen min også, siden vi er to om å ha sex. 3
Anki- Skrevet 5. oktober 2019 #18 Skrevet 5. oktober 2019 Kjenner forskjell, ja - og det føles definitivt best uten kondom. Og - dildo er digg nok, det, men kan aldri overgå "ekte vare". 7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #19 Skrevet 5. oktober 2019 Føles bedre uten, men vil ikke ha kjønnssykdommer så når det er en tilfeldig eller ny partner er det helt nødvendig med kondom. Og forskjellen er ikke så stor heller. Det mest trøblete med kondom er at han må "tukle" med å få den på, eller at jeg må "tukle" med det. Best hvis han ordner det selv og at det går fort og kjapt. (Stor nedtur med de som blir slappe når de får på kondom da, det gjelder dessverre for endel menn. Kanskje de som ikke er så vant med å bruke kondom). Anonymkode: 2eafc...2f2 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #20 Skrevet 5. oktober 2019 11 minutter siden, wintergirl said: En dildo uansett hvor ekte den skulle kjennes ut, kan aldri erstatte en mann😉 Og takk og lov for det sier vi lesbiske Anonymkode: 9df46...01b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå