Gå til innhold

Gave til ensom har alt, og en som ikke har noe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Både mamma og broren min fyller år i oktober/starten av november. 

Jeg og broren min skal gi felles gave til mamma, men broren min har ikke så god råd pga skilsmisse. Vi ønsker derfor å finne en betydningsfull gave som ikke koster skjorta til henne.

Og siden broren min går gjennom skilsmisse har eks kona tatt med seg alt de hadde av interiør, og alle veggene hans er tomme. 

Hvordan type interiør liker menn? Han har stort hus, men ønsker interiør/noe til veggene i stue, spisestue eller kjøkken 

Anonymkode: 0b576...4eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Både mamma og broren min fyller år i oktober/starten av november. 

Jeg og broren min skal gi felles gave til mamma, men broren min har ikke så god råd pga skilsmisse. Vi ønsker derfor å finne en betydningsfull gave som ikke koster skjorta til henne.

Og siden broren min går gjennom skilsmisse har eks kona tatt med seg alt de hadde av interiør, og alle veggene hans er tomme. 

Hvordan type interiør liker menn? Han har stort hus, men ønsker interiør/noe til veggene i stue, spisestue eller kjøkken 

Anonymkode: 0b576...4eb

Hva med gavekort? Se an stilen hans eller spør direkte hva slags interiør han kunne tenkt seg

Skrevet

Til mor kan dere gi tjenester som dere kan hjelpe med! Har hun snakket om vegger hun ønsker å male? Noe hun ønsker å få gjort? Noe hun trenger hjelp til? 

Til din bror, med mindre du vet hva han liker spesifikt ville jeg kanskje ha vært forsiktig med å kjøpe altfor prangende interiør. Nå som det er lite er det kanskje lurt å fokusere på de tingene han har mest bruk for. Likte ideen om gavekort, det blir kanskje litt upersonlig men det er dumt å gi noe som ikke faller i smak. 

Skrevet

Kjøp en nål til broren din.

Anonymkode: 550ca...3ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...