Gå til innhold

Bollemus

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om disse da skal tvinges til å like noe de ikke finner tiltalende, er man da mer oppegående?

Anonymkode: b1cd8...a3d

Det er jo ikke snakk om å tvinge noen til noe som helst. Men har man litt fornuft mellom øra, så tenker man ikke sånn. 

Anonymkode: be7d4...85a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke snakk om å tvinge noen til noe som helst. Men har man litt fornuft mellom øra, så tenker man ikke sånn. 

Ok. Så så lenge man har noe fornuft mellom ørene, liker man all slags underliv. Ok.Høres kjempegreit ut.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok. Så så lenge man har noe fornuft mellom ørene, liker man all slags underliv. Ok.Høres kjempegreit ut.

Så lenge man har fornuft mellom ørene, liker man personen og driter i hvordan underlivet ser ut. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det sier seg selv at mennesker med større mental kapasitet er mindre avhengig av virkeligheten for å klare å bli tent. 

Anonymkode: edf14...b20

Skrevet
På 5.10.2019 den 8.23, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som har ei litta bollemus? Får så dårlig selvtillit av den og tør neste ikke å ha sex med noen. Altså er ingen av de jeg har ligget med som har klaget, but still. Hva tenker dere? 

Er bollemus digg eller ikke?

Anonymkode: 7c0fa...0f1

Bare du ønsker å dele den så er den vel helt fin den. 

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Det sier seg selv at mennesker med større mental kapasitet er mindre avhengig av virkeligheten for å klare å bli tent. 

Så skikkelige smartinger kjører kun på fantasi og hallusinasjoner, og bryr seg katten om realitetene? 

Eller mener du mental kapasitet til å knulle hvem/hva som helst uten å bry seg? 

Uansett, bollemus er digg, flatmus går greit det også. Viktigste er at musa er våt og glatt, og dama er kåt.

Skrevet
34 minutter siden, Resignert skrev:

Så skikkelige smartinger kjører kun på fantasi og hallusinasjoner, og bryr seg katten om realitetene? 

Eller mener du mental kapasitet til å knulle hvem/hva som helst uten å bry seg? 

Uansett, bollemus er digg, flatmus går greit det også. Viktigste er at musa er våt og glatt, og dama er kåt.

Mente det første.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge man har fornuft mellom ørene, liker man personen og driter i hvordan underlivet ser ut. 

Ok. Jeg går da ut fra at alt av utseende på personen går under det samme? Eller er det ok at utseendet et sted på kroppen er fritatt fra dette, mens andre steder er ikke?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Jeg går da ut fra at alt av utseende på personen går under det samme? Eller er det ok at utseendet et sted på kroppen er fritatt fra dette, mens andre steder er ikke?

Det handler jo også om hvorvidt man selv er hot. Er man hot, så behover ikke partneren å være det. 

Skrevet

Jeg har stor bollemus, og ingen har klaget til nå 😛 

• Liker 4
Gjest Forvirra_kar
Skrevet
På 5.10.2019 den 8.23, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som har ei litta bollemus? Får så dårlig selvtillit av den og tør neste ikke å ha sex med noen. Altså er ingen av de jeg har ligget med som har klaget, but still. Hva tenker dere? 

Er bollemus digg eller ikke?

Anonymkode: 7c0fa...0f1

Bollemus er digg, flaggermus er ikke så digg. Vær stolt av musa de du :)

Skrevet

skulle ønske jeg hadde bollemus

Anonymkode: 66533...504

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om disse da skal tvinges til å like noe de ikke finner tiltalende, er man da mer oppegående?

da må du ikke bli fornærmet om noen ikke finner penisen din tiltalende heller da. Jeg har vært med en mann jeg syntes hadde en ganske usexy penis, altfor tykk, den var rett og slett ikke pen. Den peneste var på en amerikaner jeg møtte, omskjært 😍

Anonymkode: 2daa0...d8f

Skrevet
9 timer siden, Cortana skrev:

Jeg har stor bollemus, og ingen har klaget til nå 😛 

En saftig bollemus er deilig det da

Skrevet
1 minutt siden, Master1 skrev:

En saftig bollemus er deilig det da

Jeg har, men ikke vært borti, så det vet jeg ikke så mye om. hehe 😛 

Skrevet

Jeg synes det er supersexy! Elsker når man ser det igjennom stramme klær. MÅ bare smugtitte litt😊 

Skrevet
8 minutter siden, Cortana skrev:

Jeg har, men ikke vært borti, så det vet jeg ikke så mye om. hehe 😛 

Du burde kansje prøve å ei

Skratter

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

da må du ikke bli fornærmet om noen ikke finner penisen din tiltalende heller da. Jeg har vært med en mann jeg syntes hadde en ganske usexy penis, altfor tykk, den var rett og slett ikke pen. Den peneste var på en amerikaner jeg møtte, omskjært 😍

Anonymkode: 2daa0...d8f

Selvsagt. Jeg mener alle må få ha retten til å bestemme selv hva reaksjoner de har på ting de ikke finner tiltrekkende ved en annen person, og handle deretter.

Det blir latterlig om andre folk skal mene noe om hva annen annen finner utiltrekkende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...