AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #21 Skrevet 6. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Om disse da skal tvinges til å like noe de ikke finner tiltalende, er man da mer oppegående? Anonymkode: b1cd8...a3d Det er jo ikke snakk om å tvinge noen til noe som helst. Men har man litt fornuft mellom øra, så tenker man ikke sånn. Anonymkode: be7d4...85a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #22 Skrevet 6. oktober 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke snakk om å tvinge noen til noe som helst. Men har man litt fornuft mellom øra, så tenker man ikke sånn. Anonymkode: be7d4...85a Ok. Så så lenge man har noe fornuft mellom ørene, liker man all slags underliv. Ok.Høres kjempegreit ut. Anonymkode: b1cd8...a3d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #23 Skrevet 6. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok. Så så lenge man har noe fornuft mellom ørene, liker man all slags underliv. Ok.Høres kjempegreit ut. Anonymkode: b1cd8...a3d Så lenge man har fornuft mellom ørene, liker man personen og driter i hvordan underlivet ser ut. Anonymkode: be7d4...85a 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #24 Skrevet 6. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok. Så så lenge man har noe fornuft mellom ørene, liker man all slags underliv. Ok.Høres kjempegreit ut. Anonymkode: b1cd8...a3d Det sier seg selv at mennesker med større mental kapasitet er mindre avhengig av virkeligheten for å klare å bli tent. Anonymkode: edf14...b20
Hr. Aktiv Skrevet 6. oktober 2019 #25 Skrevet 6. oktober 2019 På 5.10.2019 den 8.23, AnonymBruker skrev: Bare jeg som har ei litta bollemus? Får så dårlig selvtillit av den og tør neste ikke å ha sex med noen. Altså er ingen av de jeg har ligget med som har klaget, but still. Hva tenker dere? Er bollemus digg eller ikke? Anonymkode: 7c0fa...0f1 Bare du ønsker å dele den så er den vel helt fin den. 1
Resignert Skrevet 6. oktober 2019 #26 Skrevet 6. oktober 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Det sier seg selv at mennesker med større mental kapasitet er mindre avhengig av virkeligheten for å klare å bli tent. Anonymkode: edf14...b20 Så skikkelige smartinger kjører kun på fantasi og hallusinasjoner, og bryr seg katten om realitetene? Eller mener du mental kapasitet til å knulle hvem/hva som helst uten å bry seg? Uansett, bollemus er digg, flatmus går greit det også. Viktigste er at musa er våt og glatt, og dama er kåt.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #27 Skrevet 6. oktober 2019 34 minutter siden, Resignert skrev: Så skikkelige smartinger kjører kun på fantasi og hallusinasjoner, og bryr seg katten om realitetene? Eller mener du mental kapasitet til å knulle hvem/hva som helst uten å bry seg? Uansett, bollemus er digg, flatmus går greit det også. Viktigste er at musa er våt og glatt, og dama er kåt. Mente det første. Anonymkode: edf14...b20
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #28 Skrevet 6. oktober 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Så lenge man har fornuft mellom ørene, liker man personen og driter i hvordan underlivet ser ut. Anonymkode: be7d4...85a Ok. Jeg går da ut fra at alt av utseende på personen går under det samme? Eller er det ok at utseendet et sted på kroppen er fritatt fra dette, mens andre steder er ikke? Anonymkode: b1cd8...a3d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #29 Skrevet 6. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Jeg går da ut fra at alt av utseende på personen går under det samme? Eller er det ok at utseendet et sted på kroppen er fritatt fra dette, mens andre steder er ikke? Anonymkode: b1cd8...a3d Det handler jo også om hvorvidt man selv er hot. Er man hot, så behover ikke partneren å være det. Anonymkode: edf14...b20
Cortana Skrevet 6. oktober 2019 #30 Skrevet 6. oktober 2019 Jeg har stor bollemus, og ingen har klaget til nå 😛 4
Gjest Forvirra_kar Skrevet 6. oktober 2019 #31 Skrevet 6. oktober 2019 På 5.10.2019 den 8.23, AnonymBruker skrev: Bare jeg som har ei litta bollemus? Får så dårlig selvtillit av den og tør neste ikke å ha sex med noen. Altså er ingen av de jeg har ligget med som har klaget, but still. Hva tenker dere? Er bollemus digg eller ikke? Anonymkode: 7c0fa...0f1 Bollemus er digg, flaggermus er ikke så digg. Vær stolt av musa de du
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #32 Skrevet 6. oktober 2019 skulle ønske jeg hadde bollemus Anonymkode: 66533...504
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #33 Skrevet 7. oktober 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Om disse da skal tvinges til å like noe de ikke finner tiltalende, er man da mer oppegående? Anonymkode: b1cd8...a3d da må du ikke bli fornærmet om noen ikke finner penisen din tiltalende heller da. Jeg har vært med en mann jeg syntes hadde en ganske usexy penis, altfor tykk, den var rett og slett ikke pen. Den peneste var på en amerikaner jeg møtte, omskjært 😍 Anonymkode: 2daa0...d8f
Master1 Skrevet 7. oktober 2019 #34 Skrevet 7. oktober 2019 9 timer siden, Cortana skrev: Jeg har stor bollemus, og ingen har klaget til nå 😛 En saftig bollemus er deilig det da
Cortana Skrevet 7. oktober 2019 #35 Skrevet 7. oktober 2019 1 minutt siden, Master1 skrev: En saftig bollemus er deilig det da Jeg har, men ikke vært borti, så det vet jeg ikke så mye om. hehe 😛
Ansagt Skrevet 7. oktober 2019 #36 Skrevet 7. oktober 2019 Jeg synes det er supersexy! Elsker når man ser det igjennom stramme klær. MÅ bare smugtitte litt😊
Master1 Skrevet 7. oktober 2019 #37 Skrevet 7. oktober 2019 8 minutter siden, Cortana skrev: Jeg har, men ikke vært borti, så det vet jeg ikke så mye om. hehe 😛 Du burde kansje prøve å ei Skratter
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #38 Skrevet 7. oktober 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: da må du ikke bli fornærmet om noen ikke finner penisen din tiltalende heller da. Jeg har vært med en mann jeg syntes hadde en ganske usexy penis, altfor tykk, den var rett og slett ikke pen. Den peneste var på en amerikaner jeg møtte, omskjært 😍 Anonymkode: 2daa0...d8f Selvsagt. Jeg mener alle må få ha retten til å bestemme selv hva reaksjoner de har på ting de ikke finner tiltrekkende ved en annen person, og handle deretter. Det blir latterlig om andre folk skal mene noe om hva annen annen finner utiltrekkende. Anonymkode: b1cd8...a3d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå