AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #1 Skrevet 5. oktober 2019 Bare jeg som har ei litta bollemus? Får så dårlig selvtillit av den og tør neste ikke å ha sex med noen. Altså er ingen av de jeg har ligget med som har klaget, but still. Hva tenker dere? Er bollemus digg eller ikke? Anonymkode: 7c0fa...0f1 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #2 Skrevet 5. oktober 2019 Du lurer på om det er bare du som hat "bollemus"? Hva tror du selv, tror du ordet hadde eksistert om du var eneste kvinne i verden med det? Og hva tenker du at du får ut av en slik tråd, skal du skjære av skambeinet som plastisk kirurgi hvis noen svarer at de ikke liker det? Kanskje lurt å lære seg å leve med de tingene man ikke liker meg seg selv og få bedre selvtillit i stedet for å lage tråder på KG om hver eneste ting man ikke liker ved seg selv. Anonymkode: bc3ba...aff 10
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #3 Skrevet 5. oktober 2019 Ingen klager på bollemus, de nyter den. Anonymkode: b5fff...855 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #4 Skrevet 5. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du lurer på om det er bare du som hat "bollemus"? Hva tror du selv, tror du ordet hadde eksistert om du var eneste kvinne i verden med det? Og hva tenker du at du får ut av en slik tråd, skal du skjære av skambeinet som plastisk kirurgi hvis noen svarer at de ikke liker det? Kanskje lurt å lære seg å leve med de tingene man ikke liker meg seg selv og få bedre selvtillit i stedet for å lage tråder på KG om hver eneste ting man ikke liker ved seg selv. Anonymkode: bc3ba...aff 🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️ Vet jo at det er mange som har det, ville bare snakke med noen eller finne noen som relaterer. Dessuten så svarte du ikke på noen av spørsmålene, så skjønner ikke hva du gjør her? Tror du må lære deg å være litt positiv, du virker som en sur og umoden person. Lær deg at folk har komplekser ts Anonymkode: 7c0fa...0f1 3
Gjest Handymanhedmark Skrevet 5. oktober 2019 #5 Skrevet 5. oktober 2019 Hvorfor så opptatt av hvordan kjønnet ditt er og ser ut? Jeg har en skjev penis, men ingen har klaget så langt. Setter heller pris på et kjønn som liker å bli slikket masse uansett hvordan det ser ut 🙂
Bamseklemmer Skrevet 5. oktober 2019 #6 Skrevet 5. oktober 2019 (endret) På 5.10.2019 den 8.23, AnonymBruker skrev: Er bollemus digg eller ikke? Kjempedigg, helst godt synlig kul i truse🙈 Endret 6. oktober 2019 av Bamseklemmer
Gjest Paramount Skrevet 5. oktober 2019 #7 Skrevet 5. oktober 2019 1000 tråder om denne musa, svarer alltid at jeg elsker den.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #8 Skrevet 5. oktober 2019 Hvorfor er det så mange med fitteissues? Folk bryr seg jo ikke om åssen fitta ser ut når de har sex med ei dame. Har aldri hørt heterofile menn klage på fitte, og har aldri hørt lesbiske klage på fitte. Ikke tenk noe på det. Anonymkode: be7d4...85a 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #10 Skrevet 6. oktober 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så mange med fitteissues? Folk bryr seg jo ikke om åssen fitta ser ut når de har sex med ei dame. Har aldri hørt heterofile menn klage på fitte, og har aldri hørt lesbiske klage på fitte. Ikke tenk noe på det. Anonymkode: be7d4...85a Dette stemmer ikke.😅 Er mange som har preferanser på musa såklart. Men de fleste er normale da. Anonymkode: d88ca...f93
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #11 Skrevet 6. oktober 2019 På 5.10.2019 den 8.33, AnonymBruker skrev: du virker som en sur og umoden person Vet ikke hva som er mest umodent jeg, å ha komplekser for tissen sin, eller å innse at tisser kommer i alle varianter og ha et avslappet forhold til det. 😂 Anonymkode: 46f00...6b1 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #12 Skrevet 6. oktober 2019 Så lenge musa er våt er alt annet uvesentlig😊 Anonymkode: b8074...449 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #13 Skrevet 6. oktober 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så mange med fitteissues? Folk bryr seg jo ikke om åssen fitta ser ut når de har sex med ei dame. Har aldri hørt heterofile menn klage på fitte, og har aldri hørt lesbiske klage på fitte. Ikke tenk noe på det. Anonymkode: be7d4...85a Du må være svært feilinformert. Holsen mann. Anonymkode: b1cd8...a3d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #14 Skrevet 6. oktober 2019 Litta? Det svir i øynene. Jeg har også bollemus, men vi har en vagina der penis skal inn, så tenker det er uproblematisk. Anonymkode: b6b48...1ce
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #15 Skrevet 6. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du må være svært feilinformert. Holsen mann. Anonymkode: b1cd8...a3d Det finnes selvfølgelig overfladiske mennesker. Men de aller fleste er oppegående nok til å tenke at det ikke spiller noen rolle. Jeg ser folk klage på kg, men har aldri hørt folk klage irl. Anonymkode: be7d4...85a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #16 Skrevet 6. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det finnes selvfølgelig overfladiske mennesker. Men de aller fleste er oppegående nok til å tenke at det ikke spiller noen rolle. Jeg ser folk klage på kg, men har aldri hørt folk klage irl. Anonymkode: be7d4...85a Man kan ikke sammenligne oppegående med det man av natur finner tiltalende. Hadde du vært oppegående, hadde du visst dette. Anonymkode: b1cd8...a3d
Resignert Skrevet 6. oktober 2019 #17 Skrevet 6. oktober 2019 (endret) Bollemus er topp! Både å se på, kose med, og knulle.... Endret 6. oktober 2019 av Resignert
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #18 Skrevet 6. oktober 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan ikke sammenligne oppegående med det man av natur finner tiltalende. Hadde du vært oppegående, hadde du visst dette. Anonymkode: b1cd8...a3d Hvis man gjør det slutt med noen eller nekter sex fordi man synes det er noe galt med kjønnsorganet til partneren, så er man ikke oppegående nei. Da er det noe galt med dem etter min mening. Og det gjelder både kvinner og menn. Anonymkode: be7d4...85a 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #19 Skrevet 6. oktober 2019 Hater dette uttrykket "bollemus". Ser for meg en feit liten mus som spiser bolle. Anonymkode: 3c30f...983 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #20 Skrevet 6. oktober 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man gjør det slutt med noen eller nekter sex fordi man synes det er noe galt med kjønnsorganet til partneren, så er man ikke oppegående nei. Da er det noe galt med dem etter min mening. Og det gjelder både kvinner og menn. Anonymkode: be7d4...85a Om disse da skal tvinges til å like noe de ikke finner tiltalende, er man da mer oppegående? Anonymkode: b1cd8...a3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå