AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #1 Skrevet 5. oktober 2019 Bare jeg som synes det er rart å bli slikket? Jeg kommer aldri når noen går ned på meg Anonymkode: f6458...74f 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #2 Skrevet 5. oktober 2019 Beste som er! 😋😊 Ja, er dame! Anonymkode: bd5d7...072 8
Bamseklemmer Skrevet 5. oktober 2019 #3 Skrevet 5. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare jeg som synes det er rart å bli slikket? Jeg kommer aldri når noen går ned på meg Åååå, nå fikk jeg lyst til å hjelpe deg for omsorg, du ville ha fått et nytt syn på dette🤞🙈
Gjest Paramount Skrevet 5. oktober 2019 #4 Skrevet 5. oktober 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beste som er! 😋😊 Ja, er dame! Anonymkode: bd5d7...072 Helt enig, alltid enkelt, deilig og uendelig
Gjest Frøken Diamant Skrevet 5. oktober 2019 #5 Skrevet 5. oktober 2019 Jeg elsker å bli slikket.Nyter hvert sekund😊
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #7 Skrevet 5. oktober 2019 Får heller ikke orgasme ved slikking, gir meg ingenting. Og nei, det har ikke noe med de som har prøvd. Jeg syns ikke noe om det! Anonymkode: 8cb18...898 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #9 Skrevet 5. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får heller ikke orgasme ved slikking, gir meg ingenting. Og nei, det har ikke noe med de som har prøvd. Jeg syns ikke noe om det! Anonymkode: 8cb18...898 Samme her! Alle venninnene mine synes også det er spesielt å bli slikket. Føler tunge blir for svakt, kjenner ingenting Anonymkode: f6458...74f
Bamseklemmer Skrevet 5. oktober 2019 #10 Skrevet 5. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her! Alle venninnene mine synes også det er spesielt å bli slikket. Føler tunge blir for svakt, kjenner ingenting Klitten kan jo også suges ikke bare slikkes, og tunga kan jo "runke" klitten din også. Fungerer ikke det heller? Jeg vet meget godt at det ikke er alle som liker det, men det er som regel kvinner som ikke er nok seksuelt tent😊 1
Gjest Cum Control Skrevet 5. oktober 2019 #11 Skrevet 5. oktober 2019 De fleste bør kunne få orgasme ved slikking. Det er mulig å "lese" seg opp på hvordan man gir dama orgasme ved slikking. Jeg mener at den som slikker gjør noe galt hvis du ikke får orgasme.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #12 Skrevet 5. oktober 2019 1 time siden, Cum Control skrev: De fleste bør kunne få orgasme ved slikking. Det er mulig å "lese" seg opp på hvordan man gir dama orgasme ved slikking. Jeg mener at den som slikker gjør noe galt hvis du ikke får orgasme. Eller... Den som slikkes får ikke noe ut av det. Nå syns jeg menn skal slutte å fortelle kvinner hvordan deres sexliv skal være. Vi er alle forskjellige. Jeg får MYE ut av Piv, det er det ikke alle som gjør. Anonymkode: 8cb18...898 3
SardintrollReturns Skrevet 5. oktober 2019 #13 Skrevet 5. oktober 2019 Smak og behag, enkelt og greit. Selv elsker jeg det, men det er nok ikke for alle. 3
Sphere Skrevet 5. oktober 2019 #14 Skrevet 5. oktober 2019 Har forstått at det er forskjeller på det også, ja. Men har aldri opplevd det selv. Hadde nok vært et savn for meg om jeg ikke fikk gjort det.
Gjest Cum Control Skrevet 5. oktober 2019 #15 Skrevet 5. oktober 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller... Den som slikkes får ikke noe ut av det. Nå syns jeg menn skal slutte å fortelle kvinner hvordan deres sexliv skal være. Vi er alle forskjellige. Jeg får MYE ut av Piv, det er det ikke alle som gjør. Anonymkode: 8cb18...898 Jeg tror at det er et mindretall av kvinnene som ikke får noe ut av å bli slikket. Selvsagt kan jeg ta feil. Bra at du har funnet ut hva som funker best for deg 🙂
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #16 Skrevet 5. oktober 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare jeg som synes det er rart å bli slikket? Jeg kommer aldri når noen går ned på meg Anonymkode: f6458...74f Så la være da Anonymkode: f3e85...7fc
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #17 Skrevet 5. oktober 2019 31 minutter siden, Cum Control skrev: Jeg tror at det er et mindretall av kvinnene som ikke får noe ut av å bli slikket. Selvsagt kan jeg ta feil. Bra at du har funnet ut hva som funker best for deg 🙂 Dessverre vet vi ikke det, siden menn forteller oss at det er da vi SKAL få orgasme. Så mange faker dessverre Tenk om kvinner fikk lov å finne ut av sitt eget sexliv, uten at menn skal fortelle dem hva de skal og ikke skal like. Anonymkode: 8cb18...898 2
Gjest Cum Control Skrevet 5. oktober 2019 #18 Skrevet 5. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dessverre vet vi ikke det, siden menn forteller oss at det er da vi SKAL få orgasme. Så mange faker dessverre Tenk om kvinner fikk lov å finne ut av sitt eget sexliv, uten at menn skal fortelle dem hva de skal og ikke skal like. Anonymkode: 8cb18...898 Som sagt tidligere, jeg kan ta feil. Kvinner må tørre å finne ut av sexlivet sitt, og jeg tror vi er på vei dit. Det selges leketøy som aldri før, og det snakkes mer åpent om sex blandt kvinner.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #19 Skrevet 5. oktober 2019 3 minutter siden, Cum Control skrev: Som sagt tidligere, jeg kan ta feil. Kvinner må tørre å finne ut av sexlivet sitt, og jeg tror vi er på vei dit. Det selges leketøy som aldri før, og det snakkes mer åpent om sex blandt kvinner. Og likevel er mange av trådene fulle av menn som tror de vet bedre "Neida, du har bare ikke blitt slikket riktig!" "han som slikker deg, vet ikke hva han holder på med"... Osv osv Bare se på denne tråden, ei som spør om det er andre en henne som ikke liker å bli gått ned på.. *Sukk* Anonymkode: 8cb18...898 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #20 Skrevet 5. oktober 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Samme her! Alle venninnene mine synes også det er spesielt å bli slikket. Føler tunge blir for svakt, kjenner ingenting Anonymkode: f6458...74f Så har du de som ikke liker fingring fordi det blir for hardt, osv osv. Anonymkode: da489...4a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå