Gå til innhold

Å bli gått ned på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare jeg som synes det er rart å bli slikket? Jeg kommer aldri når noen går ned på meg

Anonymkode: f6458...74f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beste som er! 😋😊 Ja, er dame! 

Anonymkode: bd5d7...072

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som synes det er rart å bli slikket? Jeg kommer aldri når noen går ned på meg

Åååå, nå fikk jeg lyst til å hjelpe deg for omsorg, du ville ha fått et nytt syn på dette🤞🙈

Gjest Paramount
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beste som er! 😋😊 Ja, er dame! 

Anonymkode: bd5d7...072

Helt enig, alltid enkelt, deilig og uendelig ;)  

Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Jeg elsker å bli slikket.Nyter hvert sekund😊

Gjest Handymanhedmark
Skrevet

Elsker å slikke 🙂

Skrevet

Får heller ikke orgasme ved slikking, gir meg ingenting. 

Og nei, det har ikke noe med de som har prøvd. Jeg syns ikke noe om det! 

Anonymkode: 8cb18...898

• Liker 2
Skrevet

Får heller ikke orgasme ved slikking, gir meg ingenting. 

Og nei, det har ikke noe med de som har prøvd. Jeg syns ikke noe om det! 

Samme her! Alle venninnene mine synes også det er spesielt å bli slikket. Føler tunge blir for svakt, kjenner ingenting

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her! Alle venninnene mine synes også det er spesielt å bli slikket. Føler tunge blir for svakt, kjenner ingenting

Klitten kan jo også suges ikke bare slikkes, og tunga kan jo "runke" klitten din også. Fungerer ikke det heller?

Jeg vet meget godt at det ikke er alle som liker det, men det er som regel kvinner som ikke er nok seksuelt tent😊

• Liker 1
Gjest Cum Control
Skrevet

De fleste bør kunne få orgasme ved slikking. Det er mulig å "lese" seg opp på hvordan man gir dama orgasme ved slikking. Jeg mener at den som slikker gjør noe galt hvis du ikke får orgasme.

Skrevet
1 time siden, Cum Control skrev:

De fleste bør kunne få orgasme ved slikking. Det er mulig å "lese" seg opp på hvordan man gir dama orgasme ved slikking. Jeg mener at den som slikker gjør noe galt hvis du ikke får orgasme.

Eller... Den som slikkes får ikke noe ut av det.
Nå syns jeg menn skal slutte å fortelle kvinner hvordan deres sexliv skal være. Vi er alle forskjellige. Jeg får MYE ut av Piv, det er det ikke alle som gjør. 

• Liker 3
Skrevet

Smak og behag, enkelt og greit. Selv elsker jeg det, men det er nok ikke for alle. 

• Liker 3
Skrevet

Har forstått at det er forskjeller på det også, ja. Men har aldri opplevd det selv. Hadde nok vært et savn for meg om jeg ikke fikk gjort det.

Gjest Cum Control
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller... Den som slikkes får ikke noe ut av det.
Nå syns jeg menn skal slutte å fortelle kvinner hvordan deres sexliv skal være. Vi er alle forskjellige. Jeg får MYE ut av Piv, det er det ikke alle som gjør. 

Jeg tror at det er et mindretall av kvinnene som ikke får noe ut av å bli slikket. Selvsagt kan jeg ta feil.

Bra at du har funnet ut hva som funker best for deg 🙂

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så la være da

Anonymkode: f3e85...7fc

Skrevet
31 minutter siden, Cum Control skrev:

Jeg tror at det er et mindretall av kvinnene som ikke får noe ut av å bli slikket. Selvsagt kan jeg ta feil.

Bra at du har funnet ut hva som funker best for deg 🙂

Dessverre vet vi ikke det, siden menn forteller oss at det er da vi SKAL få orgasme. Så mange faker dessverre :( 
Tenk om kvinner fikk lov å finne ut av sitt eget sexliv, uten at menn skal fortelle dem hva de skal og ikke skal like.

• Liker 2
Gjest Cum Control
Skrevet

Dessverre vet vi ikke det, siden menn forteller oss at det er da vi SKAL få orgasme. Så mange faker dessverre :( 
Tenk om kvinner fikk lov å finne ut av sitt eget sexliv, uten at menn skal fortelle dem hva de skal og ikke skal like.

Som sagt tidligere, jeg kan ta feil. 

Kvinner må tørre å finne ut av sexlivet sitt, og jeg tror vi er på vei dit. Det selges leketøy som aldri før, og det snakkes mer åpent om sex blandt kvinner.

Skrevet
3 minutter siden, Cum Control skrev:

Som sagt tidligere, jeg kan ta feil. 

Kvinner må tørre å finne ut av sexlivet sitt, og jeg tror vi er på vei dit. Det selges leketøy som aldri før, og det snakkes mer åpent om sex blandt kvinner.

Og likevel er mange av trådene fulle av menn som tror de vet bedre :( "Neida, du har bare ikke blitt slikket riktig!" "han som slikker deg, vet ikke hva han holder på med"... 
Osv osv :( 

Bare se på denne tråden, ei som spør om det er andre en henne som ikke liker å bli gått ned på.. *Sukk* :( 

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så har du de som ikke liker fingring fordi det blir for hardt, osv osv.

Anonymkode: da489...4a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...