Gå til innhold

Tent på en person du ikke har vært tent på før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen her har opplevd det å bli tent på/tiltrukket av en person de har kjent en stund, men ikke har vært tiltrukket av før?

Har dette skjedd med deg? Hva var det i så fall som endret seg, som gjorde at du «fikk opp øynene» for denne personen?

Jeg spør, fordi jeg lurer på om dette skjer rundt meg. Jeg har jobbet på samme arbeidsplassen i over ti år, og der er det mange både hyggelige og pene folk av begge kjønn.

Jeg er en kvinne, og har aldri vært spesielt attraktiv. Jeg har nok alltid blitt sett på som hyggelig og grei, men ikke pen. Når har jeg gått mye ned i vekt det siste året (over 25 kg), og ser mye bedre ut. Jeg synes mange av de mennene jeg jobber med, har endret væremåte rundt meg.

Kanskje er dette noe jeg innbiller meg, men jeg oppfatter at flere er mer flørtete meg med, og sier ting som gir inntrykk av at de synes jeg er pen eller «heit». En som jeg har jobbet med/kjent i sju-åtte år, sa i forbifarten at jeg var «eye candy». 

Er dette bare i hodet mitt, eller er det slik at folk «plutselig» kan bli tiltrukket av personer de ikke har vært tiltrukket av før?

Hva var det i så fall som gjorde at du plutselig ble tiltrukket av noen du ikke hadde vært tiltrukket av før?

Hilsen TS, som er litt forvirret. 

Anonymkode: cb9bf...0f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har gått ned 25kg så har du antakeligvis blitt ekstremt mye mer attraktiv. Nyt det 😉

Anonymkode: 58c52...84d

Skrevet

Den nye selvtilliten din + en enda bedre kropp har gjort underverker 🥰 nyt det 👍

Skrevet

Helt vanlig at menn får opp øynene for kvinner som plutselig blir slankere. Det bruker å plage noen, da personlighet ikke betyr så mye, mens andre nyter det. 

Anonymkode: edb6b...11a

Gjest Paramount
Skrevet

At du har tatt av 25 kg er selvsagt et stort pluss. Men, generelt sett, dersom du har en fin personlighet, blir du bare vakrere og vakrere etter hvert som andre blir bedre kjent med deg. Du blir "oppdaget".
Noen er blikkfang, andre trenger litt mer tid for å gjøre seg bemerket. Alle har noe positivt ved seg. Tro det eller ei.

Skrevet

Takk for svar. 

Jeg synes det er en blanding av rart og fint at menn jeg har jobbet med så lenge, plutselig synes jeg er attraktiv. Det er rart med flørtende (??) blikk og kommentarer, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal respondere. 

Anonymkode: cb9bf...0f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...