AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #1 Del Skrevet 4. oktober 2019 Forslag? Fin gave? Anonymkode: 76c1b...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 5. oktober 2019 #2 Del Skrevet 5. oktober 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Forslag? Fin gave? Anonymkode: 76c1b...310 Ja, til noen som er glad i kaffe er det en fin gave. Men hva tenker du å putte i kurven? Forskjellige type kaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #3 Del Skrevet 5. oktober 2019 5 timer siden, Jolen77 skrev: Men hva tenker du å putte i kurven? Forskjellige type kaffe? Hvorfor tror du denne tråden opprettet...?? Anonymkode: 76c1b...310 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #4 Del Skrevet 5. oktober 2019 Mener du en kurv fylt med ulik kaffe? Altså en kaffekurv? Anonymkode: 91b11...832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #5 Del Skrevet 5. oktober 2019 Ok, denne tråden blir glemt. Anonymkode: 76c1b...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 5. oktober 2019 #6 Del Skrevet 5. oktober 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du denne tråden opprettet...?? Anonymkode: 76c1b...310 Oi! Beklager virkelig at jeg stilte spørsmål!! Jeg vet ikke helt hvorfor du opprettet tråden jeg... regnet med at du allerede hadde tenkt litt over hva du ønsket å putte i kurven siden du planlegger en kaffekurv, men ville vite om vi syntes det ville vært en fin gave. Jeg lurte på hva du så for deg å ha i kurven, siden det var din egen idè. Endret 5. oktober 2019 av Jolen77 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 5. oktober 2019 #7 Del Skrevet 5. oktober 2019 Jeg vet ikke hva en kaffekurv er. Er det er en kurv med mange typer kaffe i? Men hvis du hadde gitt det til meg hadde jeg blitt skuffet. Det hadde jeg selvsagt ikke sagt til deg. Grunnen til at jeg hadde blitt skuffet er at jeg bor alene og ikke drikker store mengder kaffe hjemme. Det hadde gledet meg mer å få en pose kaffe og en boks til å ha den i, kurven har jeg ikke bruk for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #8 Del Skrevet 5. oktober 2019 Ja hvis det er kaffemennesker du skal kjøpe til så - jeg har blitt såpass voksen at jeg trenger ingen gaver i form av stæsj og er det noen som absolutt må kjøpe noe til meg så er jeg glad for sånne forbruks-gaver. Hadde droppet kurven og pakket alternativt inn. Anonymkode: a8353...55a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #9 Del Skrevet 5. oktober 2019 Tenker det er ganske åpenbart at TS spør etter tips til hva en kan i en kaffekurv. Ikke minst tenker jeg at TS allerede vet hvem mottakeren er og at denne personen er glad i kaffe. Å gi gaver med et tema er veldig vanlig, blant annet kaffe. Mange lager i stand selv, men det er også mulig å kjøpe ferdiglaget i mange butikker. En fyller en kurv/eske/gavepose med varer som passer til temaet. Eksempler på hva jeg har sett i ulike kurver: god kaffe, fin sjokolade, syrup, baileys, nøtter, kaffekopp, bok om kaffe o.l. Jeg hadde blitt veldig glad for en slik gave 😃 Anonymkode: 7462c...8bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #10 Del Skrevet 6. oktober 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker det er ganske åpenbart at TS spør etter tips til hva en kan i en kaffekurv. Ikke minst tenker jeg at TS allerede vet hvem mottakeren er og at denne personen er glad i kaffe. Å gi gaver med et tema er veldig vanlig, blant annet kaffe. Mange lager i stand selv, men det er også mulig å kjøpe ferdiglaget i mange butikker. En fyller en kurv/eske/gavepose med varer som passer til temaet. Eksempler på hva jeg har sett i ulike kurver: god kaffe, fin sjokolade, syrup, baileys, nøtter, kaffekopp, bok om kaffe o.l. Jeg hadde blitt veldig glad for en slik gave 😃 Anonymkode: 7462c...8bd Takk Anonymkode: 76c1b...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #11 Del Skrevet 6. oktober 2019 Jeg hadde ELSKET en kaffekurv. Vi er 30 år og har ikke barn. Der gøyeste vi får til jul er olivenoljer, god kaffe, lekker konfekt o.l. Det tar ikke plass i huset (Vi, som mange andre, har ALT for mye ting og greier fra før av), og gir glede utover romjul og det nye året. Synes kaffe var ekstra lurt, siden vinflasker kan ha lett for å hope seg opp, mens kaffe er noe man drikker hver dag. (Jeg vet at folk er forskjellige, men sånn er det for meg) Forslag: - Noen spesielle/ lokale/ eksklusive/ eksotiske kaffeblandinger. - Et gavekort på en kaffebutikk eller kafé i nærheten. - Konfekt - Biscotti - Cappucinokrydder - Sjokolade på pinne (som smelter når man tar den oppi varm drikke) eller sjokoladeknapper (kaffe mocca) Ps: Selv om det er fint å legge med et par krus oppi en slik kurv, ville jeg ha droppa det. Det er koselig å legge i kurven, men tar plass i skapet hos den som får gaven. Anonymkode: fc120...033 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå