Gå til innhold

Til dere som er gift: Er dere fornøyd med fotografbildene?

Er dere fornøyd med fotografbildene deres?  

1. 1. Er dere fornøyd med fotografbildene deres?

• Verken fornøyd eller misfornøyd
      0
    • Kjempefornøyd
      15
    • Vet ikke
      0
    • Litt Misfonøyd
      1
    • Sånn passe fornøyd
      4
    • Veldig misfornøyd
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er bare litt nysgjerrig på om de som allerede er gift er fornøyd med sine fotografbilder jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er ganske fornøyd med bildene, men skulle ønske at de kansje var litt mer personlige og humoristiske. Skulle ønske at det var litt flere nærbilder av ansiktene våre. Men bortsett fra det er de kjempefine. Er veldig glad for at vi valgte både svart/hvitt og farger - men ser i ettertid at det faktisk er fargebildene jeg syns er finest. Liker også de bildene som er litt "urbane" og røffe i uttrykket med asfalt og mur i bakgrunnen, fordi det er litt mer oss enn de som har blomster og trær. Men vi tok litt av hvert, så da har vi masse å velge mellom. Fotografen tok også nærbilder av brudebuketten og av håret mitt som jeg syns er veldig morsomme. Men.... blir vanskelig å velge takkekortbilde..

Skrevet

Vi är Kjempe fornøyd med bilderna, men vi anlitade inte någon professionell fotograf. Min mans systrar fotograferade oss, två kameror och totalt fyra rullar film. Mycket nöjda med helheten, olika bakgrunder, olika ljus, svartvitt, färg etc... och mycket billigare.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi var kjempe fornøyde. Tok både farge og svart/hvit. Svart/hvit serien var mer personlig, der måtte jeg ta opp kjolen slik at strømpebåndet kom til syne, han skulle løsne litt på kjolen min slik at det så ut som om han skulle kle av meg.... Altså ganske personlig:)

Gjest mari-ikke innloget
Skrevet

vi er KJEMPE fornøyd med bildene!!!! Hun som tok bildene er har gått i lære hos tomascowitch (eller hvordan man skriver det...), men jobber ikke som fotograf for øyeblikket, så vi var litt spente, men bildene ble helt utrolig bra!!!! Vi har bare et problem, og det er å velge hvilke vi skal bruke til takke kort etc.!!!!!

Vi fikk foresten negativene også, så vi har alt ansvar for fremkalling osv. selv og DET er kjempe fint!!!

Skrevet

Vi er superfornøyde med bildene, og synes det var vel anvendte penger....

Skrevet

Vi er kjempefornøyd med våre bilder. Selvsagt er det noen vi ikke er like "heldige" på, men sett under et er de veldig flotte synes vi. det var vel anvendte penger!

Skrevet

Hei!

Vi er utrolig fornøyd med fotografbildene!!!! De er utrolig flotte!! Vi tok både sort/hvitt bilder og i farge! :D I ettertid kunne jeg godt tenkt meg å hatt fotografen i kirken også! men det hadde vel blitt ganske mye dyrere... :wink:

Koz.. :wink:

Skrevet

Vi har nettopp vært å henta bildene nå,og er kjempefornøyde med resultatet! :D Vi tok bilder både ute og inne,og kun i farger.Vi hadde jo bunad,så da syntes vi sort/hvitt ble feil.

Ikke et eneste av bildene ble mislykka,så det var vel verdt pengene. :D

Skrevet

Jeg kjenner mannen din. Men tør ikke si fra hvor, for da skjønner

vel han hvem jeg er !

Gratulerer med overstått bryllup.

Det var hyggelig å høre at han har giftet seg!

:kgblunk:

Skrevet

KJEMPEFORNOYD!!

Fotografen tok 36 filmer, og det er ikke mulig aa si hvor glad jeg er for det!! Alle mulige typer bilder baade av oss og av gjestene. UTROLIG vanskelig aa velge takkekort....

Skrevet

Vi er kjempe-superfornøyde!

Vi brukte StudioT i Moss, og de er kjent for å være litt annerledes. Vi tok farger og svart/hvitt på to forskjellige steder. Først i Møllebyen i Moss, der bakgrunnen er sten og mur (gamle møllebygninger), og på Galleri F15 der det ble mer grønn natur/tradisjonell bakgrunn.

Vi hadde det kjempegøy når vi tok bildene, og det synes på serien vi har fått. Alle bildene er fulle av liv og røre, humor og spontanitet. Jeg liker ikke meg selv på bilder, men på brudebildene synes jeg faktisk at jeg var ganske så flott! Vi har også flotte portrettbilder av oss begge, bilde av bloster og flosshatt, og et "mystisk" nærbilde av meg med sløret foran deler av ansiktet. Bedre kunne det ikke ha blitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...