Gå til innhold

Dildoparty

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har hørt om det, men ikke helt skjønnt hvordan det hele er?..

Høres jo utrolig tett ut sikkert, men hva skjer på ett sånt party? klø seg litt i huet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et dildoparty er jo som et homeparty, bare med fokus på dildoer og andre sexleketøy. icon_wink.gif

12

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja gjør man det samtidig med andre i samme rom da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Neida, du får presentert ei rekke produkt som du seinare på kvelden kan bestille for levering seinare. Så kan du starte testinga.

• 3 uker senere...
Skrevet

Er det noen som vet om noen i Stasv.Sandnes område som driver med det? kunne tenkt meg og hatt det hjemme med masse venner en lørgagskveld12

Skrevet

Hi hi

Ser for meg en tuppewaredame stå og demonstrere plastbokser. Ville gjort seg utrolig mye bedre med dildoer/sexleketøy.

Jeg kan ikke helt se for meg meg selv på et slikt party, men det hadde kanskje vært morsomt og prøvd.

Skrevet

Takke meg til et dildoparty fremfor en tuppervwareparty når som helst.

Noe som er mindre opphissende en plastbokser kan jeg ikke tenkte meg!

icon_razz.gif

1212[ Dette Innlegg er endret av: wannebee den 2002-03-31 23:10 ]

• Liker 1
  • 18 år senere...
Skrevet
På 7.3.2002 den 22.28, Gjest Anonymous skrev:

Har hørt om det, men ikke helt skjønnt hvordan det hele er?..

Høres jo utrolig tett ut sikkert, men hva skjer på ett sånt party? klø seg litt i huet.

Dildoparty er når jenter møtes og har deilige kosestunder der vi låner hverandres dildoer. Greit å teste ut andre før man eventuelt kjøper nye selv. Så hjelper vi hverandre med å bruke de på hverandre. 

hihi. Er vel ikke helt sånn det foregår, men jeg og venninna mi har hatt mange dildoparty av denne varianten. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Dildoparty er når jenter møtes og har deilige kosestunder der vi låner hverandres dildoer. Greit å teste ut andre før man eventuelt kjøper nye selv. Så hjelper vi hverandre med å bruke de på hverandre. 

hihi. Er vel ikke helt sånn det foregår, men jeg og venninna mi har hatt mange dildoparty av denne varianten. 

Tusen takk for at du svarte på dette 18 år gamle spørsmålet. Jeg er sikker på at vedkommende endelig får ro i sjela når dette nå er besvart. 

Anonymkode: d3933...863

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for at du svarte på dette 18 år gamle spørsmålet. Jeg er sikker på at vedkommende endelig får ro i sjela når dette nå er besvart. 

:lol:

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo være endel nye leser som lurer på det samme

Skrevet
33 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Kan jo være endel nye leser som lurer på det samme

Nei,

bare «jente»gutter som deg, og andre snålinger, som sitter søker opp 18-år gamle tråder som dette.

Skal man tolke «alderen» din, er dette spørsmålet fra samme år du ble født.

Kanskje det er din «mor» 😁

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AllahBallah skrev:

Nei,

bare «jente»gutter som deg, og andre snålinger, som sitter søker opp 18-år gamle tråder som dette.

Skal man tolke «alderen» din, er dette spørsmålet fra samme år du ble født.

Kanskje det er din «mor» 😁

Stemmer det. Jeg ble født i 2002. 
kan godt være det var mamma. 
har de slutta med dildoparty?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...