Gå til innhold

Kysse etter oralsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier sitt. Hva tenker dere om å kysse etter oralsex. Jeg er en mann som elsker å slikke kona, og hun får orgasme hver gang. Etterpå vil vi ligge og kose oss, og da pleier vi ofte å kysse. Så har jeg tenkt på følgende: er det egentlig greit for henne å kysse meg etter oralsex. Hun kysser jo da på en måte sitt eget kjønn? Det er som regel jeg som tar initiativ til kyssingen, men jeg føler ikke jeg tvinger henne. Hva pleier dere å gjøre? Er det ekkelt, normalt, godt? 

Anonymkode: 9d62e...c6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det ikke er dryppende vått og dratt ut i alle kanter i trynet på fyren, har jeg ikke noe i mot å kysse etter oral. MEN, jeg kysser ikke etter rimming

Anonymkode: 6060d...5d6

Gjest Warrior
Skrevet

Normalt det. Kan kysse både etter slikking og suging.

Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Jeg liker å kysse etter å ha fått oralsex😊

Skrevet

Jeg synes det er opphissende. 😈 Men jeg kysser uansett hvor han har vært, jeg. 🙈

Anonymkode: d9af1...550

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er opphissende. 😈 Men jeg kysser uansett hvor han har vært, jeg. 🙈

Anonymkode: d9af1...550

Jeg synes også det er litt opphissende å gjøre det, spesielt om jeg kunne gjøre det våt om munnen, men det har jeg ikke prøvd enda. 

Ts

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overskriften sier sitt. Hva tenker dere om å kysse etter oralsex. Jeg er en mann som elsker å slikke kona, og hun får orgasme hver gang. Etterpå vil vi ligge og kose oss, og da pleier vi ofte å kysse. Så har jeg tenkt på følgende: er det egentlig greit for henne å kysse meg etter oralsex. Hun kysser jo da på en måte sitt eget kjønn? Det er som regel jeg som tar initiativ til kyssingen, men jeg føler ikke jeg tvinger henne. Hva pleier dere å gjøre? Er det ekkelt, normalt, godt? 

Blir jeg avvist når jeg vil kysse etter oral (gjelder begge veier) er det for meg en oppsigelsesgrunn.

Prippne amatørprinsesser er jeg veldig ferdig med. 

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Frøken Diamant skrev:

Det kaller jeg rett innstilling, frøken!
Selvsagt kliner vi heftig etter oral sex – selvsagt!
Verken hun eller jeg har noe som helst problemer med, å smake oss selv. 

• Liker 1
Skrevet

Helt vanlig her i gården. Vi begge kysser hverandre etter oralsex, vi er rene og smaker godt. Jeg blir kåt av å smake meg selv på leppene og tungen hans.

Anonymkode: 352dc...798

• Liker 2
Skrevet

Eksen min nektet å kysse meg etter at jeg hadde sugd han selvom han ikke hadde kommet i munnen min 😳 var så sykt oppgitt over det... jeg bare, hallo, det er ditt eget og vi har sex, det ER jo "klinete" uansett. Men jeg skulle liksom suge han etter at han hadde hatt den inni meg eller fingret mwg og tok fingrene sine i munnen min etterpå og det tente han SÅ på... jeg bryr meg ikke om å få min egen fittesaft i munnen når vi har sex, tenker ikke sånn da liksom, men teit at han brydde seg da..  Han skulle også være på rumpe hullet mitt hele tia maste ofte om analsex, men ikke faen om jeg fikk røre hans. 

Ble overasket over han nye som "dytta" meg ned for å suge han, for så å begynne å kline med meg etterpå før vi hadde samleie. Jeg bare "jøss, en fyr som ikke er prippen👍" ble faktisk ganske overrasket så ubevisst så trakk jeg meg tilbake da han klina med meg etter at jeg sugde han for jeg er så vandt til at det er fyfy. 

Anonymkode: 3cfde...22b

• Liker 2
Skrevet

Jeg suger gjerne ham etter at han har knullet meg, og jeg kysser gjerne etter oralsex. 

Aldri tenkt på det som at jeg kysser mitt eget kjønn, men jeg smaker selvfølgelig mine egne safter. Det smaker sex. Liker at han smaker av meg jeg. Jeg smaker ikke vondt! :)

Anonymkode: b5baf...66e

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg suger gjerne ham etter at han har knullet meg, og jeg kysser gjerne etter oralsex. 

Aldri tenkt på det som at jeg kysser mitt eget kjønn, men jeg smaker selvfølgelig mine egne safter. Det smaker sex. Liker at han smaker av meg jeg. Jeg smaker ikke vondt! :)

Anonymkode: b5baf...66e

Musikk i mine ører🎵Jeg tror også at de som smaker på seg selv liker dette😜Jeg smaker også godt, og gjør det gjerne🤭

Har hun fersk og "god" svettelukt og er barbert slikker jeg gjerne armhuler også🙈

Men viste dere at du kan bli avhengig av partnerens svettelukt?

Endret av Bamseklemmer
Gjest Cum Control
Skrevet

Selvsagt kysser man etter at man har kommet i munnen på dama 😙

Skrevet

Jeg liker det. Synes det smaker godt. For å være helt ærlig så synes jeg egentlig at det smaker bedre enn penis og sæd. 

Anonymkode: bb93a...04b

Skrevet
4 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Musikk i mine ører🎵Jeg tror også at de som smaker på seg selv liker dette😜Jeg smaker også godt, og gjør det gjerne🤭

Har hun fersk og "god" svettelukt og er barbert slikker jeg gjerne armhuler også🙈

Men viste dere at du kan bli avhengig av partnerens svettelukt?

Slikke armhuler? Hahaha 😂 

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, Frøken Diamant skrev:

Jeg liker det du sier. Stå på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...