Gå til innhold

.

Aragorn ll Elessar

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Aragorn ll Elessar
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem syns du selv da?

Einar Gerhardsen.

Anonymkode: af533...ba5

Skrevet

Per Borten. Han ble intervjuet på TV i en potetåker mens han sto i bare underbuksa. :icon_lol: 

Skrevet

Hvorfor fjernet du ?

Skrevet

Jeg har 3 på topp: 

Einar Gerhardsen. Bygde opp landet etter krigen,  fikk på plass mange velferdsgoder for "vanlige" folk.  

Gro Harlem Brundtland. Norges første kvinnelige statsminister.  Har betydd enormt for likestilling i Norge.  Har også betydd mye for familiepolitikk.  

Jens Stoltenberg.  Hans reaksjon etter 22. juli var forbilledlig.  Han betydde også mye for å videreutvikle familiepolitikk og likestilling.  Savner ham fortsatt! 

De andre statsministrene vi har hatt, har vært bipersoner. Per Borten var en tufs. Lars Korvall var en biperson uten karakter.  Jagland var altfor veik,  Bondevik tålte ikke press. Erna er kanskje den veikeste av alle.  Godtar alt bare for å beholde posisjonen som.  

Willoch og Bratteli var gode på hver sin måte, men spesielt Bratteli manglet helt karisma.  

Anonymkode: 75dd2...892

Skrevet

TS, har du begynt som meg? Nulle innlegg? PS. Skal ta ansvar i historietråden veldig snart.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor fjernet du ?

Fordi pollen jeg lagde ikke ble tatt med.

Skrevet

Oddvar Nordli var også ok. Men Gro, huff nei. Hun var alt for falsk og upålitelig. Var den som gjorde "vi sier en ting, men gjør noe annet" til en trend i Norsk politikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...